کد خبر: ۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
سخنگوي موسسه بين‌المللي توسعه و تحقيق گردشگري حلال خبر داد؛
مراسم اعطاي اولين نشان گردشگري حلال؛ رأس ساعت ده صبح روز دوشنبه در محل فروشگاه هايپراستار با حضور مديران موسسه بين‌المللي توسعه و تحقيق گردشگري با علایق ويژه، مسئولان و مقامات برجسته كشور در حوزة سلامت، بازرگاني، تجارت و همچنين مديران شركت هايپراستار برگزار مي‌گردد.
بنا به گزارش تجارت آنلاين سخنگوي موسسه بين‌الملي توسعه و تحقيق گردشگري در اين باره گفت، اين اقدام در راستاي تكريم از شركتها و موسساتي كه در زمينه گردشگري حلال پيشتاز بوده و در ارزيابي‌هاي كارشناسي موفق به دريافت امتيازات لازم شده‌اند صورت مي‌گيرد.
وي افزود كارشناسان موسسه با ساعت‌ها كار كارشناسي و حضور ميداني در فروشگاههاي زنجيره‌اي، هايپراستار را به دليل رعايت استاندارد‌هاي گردشگري حلال واجد دريافت اين نشان تشخيص داده كه طي مراسمي اين نشان اعطا مي‌گردد.
وي خاطرنشان ساخت، اعطاي نشان همراه با نظارت مستمر خواهد بود و بهبود و تعالي در ارائه خدمات به گردشگران و مشتريان ضامن اين نشان مي‌باشد.
سخنگوي موسسه بين‌المللي توسعه و تحقيق گردشگري حلال افزود با توجه به ظرفيت‌هاي بالاي جهان اسلام در جذب گردشگر و به تبع آن رونق اقتصادي اين اقدام مي‌تواند در چارچوب سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي منشأ بركات زياد باشد. ايشان اظهار اميدواري كردند اين اقدام موسسه؛‌ جهش و تحرك مطلوبي را در صنعت گردشگري در جهان اسلام موجب شده و زمينه تعامل بيشتر فرهنگي را بستر‌سازي كند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه اعطاي نشان گردشگري حلال شامل چه موسسات و شركت‌هاي مي‌شود و آيا روند اعطا ادامه مي‌يابد افزود؛ ما در آغاز راهيم و در نظر داريم با بررسي در حوزه‌هاي مختلف نسبت به شناسايي شركتها، كارآفرينان و موسساتي كه واجد استانداردهاي گردشگري حلال هستند، اقدام و استاندارد گردشگري حلال را در چهارچوب ضوابط موسسه به آنان اعطا نمائيم.
وي گفت ثبت جهاني امتياز نشان گردشگري حلال در حال حاضر به صورت انحصاري در اختيار اين موسسه است كه مي‌تواند يك فرصت براي گردشگري ايران اسلامي محسوب شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار