کد خبر: ۴۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش تجارت آنلاین، بازخوانی عملکرد باراک اوباما در کاخ سفید، مساله برگزیت و اتحادیه اروپا، رابطه ترامپ و روس ها و نگاه چین به ریاست جمهوری جدید آمریکا از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های معتبر جهان در روز سه شنبه هستند.
*ترازنامه باراک اوباما چه بود – لوموند
پس از هشت سال ، باراک اوباما کلید کاخ سفید را درحالی به رئیس جمهور بعدی می دهد که آمریکا توانست بر بحران مالی غلبه کند اما نتوانست بر دیو تبعیض نژاد و یا حمل سلاح غلبه کند.درعین حال آیا موقعیت ایالات متحده از هشت سال گذشته بهتر شده است؟

مرور تیترهای صفحه نخست روزنامه های جهان

*عدم بقای انگلیس در بازاریکپارچه – گاردین
نخست وزیر انگلستان ترزا می با تاکیید بر کنترل بر مرزها و خارج شدن بریتانیا از دادستانی کل اروپایی در سخنرانی خود درباره استراتژی برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا صحبت کرد. ۱۲ اولویت دولت برای خروج از اتحادیۀ اروپا بر برنامه های مالیاتی و اقتصادی متمرکز شده است.

مرور تیترهای صفحه نخست روزنامه های جهان

*تلاش سه دهه ترامپ برای رابطه با روسیه – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ و فرزندانش به طور مکرر از سال 1987 تا کنون درپی قراردادهای تجاری با روسیه در زمینه های مختلف بودند اما هیچیک از آنها موفق نبوده است. سخنان رئیس جمهور منتخب درباره ولادیمیر پوتین نشانگر تمرکز بر منافع اقتصادی وی است.

مرور تیترهای صفحه نخست روزنامه های جهان

*چین در انتظار روی کار آمدن ترامپ – وال استریت ژورنال
چین خود را آمده روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا می کند وی مصمم است تا بنیان روابط آمریکا وچین را بلرزاند. اما جزئیات کمی را از برنامه سیاسی خود اعلام کرده است.وزیر دارایی چین با فراخوان اقتصاددانان ارشد در اتاق فکر دولت آماده برنامه ریزی درباره تاثیر جنگ تجارت است.

مرور تیترهای صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار