کد خبر: ۴۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجراي طرح خدمات نوروزي ايران خودرو بازدید كردند.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از ايكوپرس، اين بازديد از نمايندگي هاي كشيك، پايگاه ها و اكيپ هاي امدادي ايران خودرو انجام و در گفت وگو با هموطنان ميزان رضايت آنان از نحوه امدادرساني مورد ارزيابي قرار گرفت.
رئیس ستاد جشنواره نوروزی ایران خودرو در حاشيه اين بازديد گفت: در این بازدیدها که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده، بیش از 150 نمایندگی و اکیپ امدادی تحت بازرسی قرار گرفتند.
حميدرضا حقيقت نحوه اجراي طرح را به طور كلي مطلوب و مورد قبول ارزيابي كرد و گفت: به موارد انگشت شمار مغایرت با استانداردهاي تعيين شده نيز برخورد كرديم كه موارد جهت رفع آن به مسئولین مربوطه منعکس شد.
وی افزود: برنامه های بازدید سرزده تا پایان جشنواره نوروزی ادامه خواهد داشت و نتایج این بازرسی ها یکی از عوامل اصلی تشویق شبکه نمایندگي ها و امدادگران خواهد بود.
حقيقت در پايان با بيان اينكه هدف ایران خودرو ایجاد اوقاتی فارغ از دغدغه برای سفرهای نوروزی مشتريان محترم و در نتيجه جلب حداکثری رضایت ایشان است، افزود: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواستهای خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره 096440 اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: