کد خبر: ۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل سایپایدک:
مدیرعامل سایپایدک به مردم و مشتریان توصیه کرد که در مواقع بروز مشکل به منظور حفظ جوانب ایمنی، از خودروهای امدادی متفرقه استفاده نکنند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از سایپانیوز، مهندس علیشاهی در بازدید از پایگاه های امدادی ثابت و سیار و نمایندگی های  مستقر در مسیر ساوه،  همدان، کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار کرد: انجام تعمیرات تخصصی و استاندارد یکی از وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا می باشد و ما در این زمینه نسبت به مشتریان احساس دین و تعلق می کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه گروه سایپا امکانات بسیاری را به منظور خدمت رسانی به مشتریان در ایام نوروز فراهم کرده است،مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر از خدمات امدادی سایپا استفاده کنند و از سپردن خودروی خود به خودروهای امدادی متفرقه خودداری نمایند.
مدیرعامل سایپا یدک همچنین افزود: براساس گزارشهای دریافتی، تاکنون مشکلی بابت کمبود قطعات یدکی وجود نداشته و تمهیدات لازم برای تامین به موقع قطعات یدکی از مدتها پیش اندیشیده شده است.
وی اظهار داشت :برای اولین بار در ورودی کلیه مراکز استانها و شهرهای پرتردد چادرهای امدادی را در کنار خودروها مستقرر کردیم تا مشاوره های فنی به مشتریان و مسافرین عزیز ارایه دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: