کد خبر: ۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی، در نخستین روزکاری سال 1396، در شعبه مرکزی این بانک در کاشان حضور یافت و با کارکنان شعبه مذکور از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این دیدار که صبح روز شنبه پنجم فروردین ماه برگزار شد،دکتر شهید زاده با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» بر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و گسترش فعالیت های این بانک همچون سال های گذشته تأکید کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه «مديريت رفتارحرفه اي» اولويت اصلي این بانک در سال 1396 خواهد بود افزود: با تمام توان برای تداوم موفقیت و استمرار در مسیر خدمت رسانی، پیشرفت و تعالی خواهیم کوشید .
دکتر شهید زاده با اشاره به نقش و جايگاه تخصصي بانك كشاورزي در برنامه ششم توسعه به عنوان محور تأمين مالي و اقتصادي بخش كشاورزي ابراز امیدواری کرد: شاهد پيشرفت هاي مستّمر و چشمگيري در مسير تحقّق توسعه پايدار بخش كشاورزي و نيز تأمين امنيت غذايي و رسيدن به خودكفايي در ميهن عزيزمان خواهیم بود.
این گزارش می افزاید، در جریان این بازدید دکتر شهیدزاده ضمن گفت و گو با کارکنان شعبه مرکزی کاشان ، آخرین وضعیت و روند فعالیت های این شعبه به ویژه طرح های مهمی که با مشارکت این بانک به بهره برداری رسیده اند یا در مرحله دریافت تسهیلات قرار دارند را بررسی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: