کد خبر: ۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون ضمن اهمیت آموزش کارکنان راز ماندگاری بانک را آموزش و یادگیری کارکنان در تمامی مباحث بانکی دانست.
نجفی در جلسه بررسی عملکرد سال 95 مرکز آموزش و پژوهش و بررسی برنامه‌های سال جاری این مرکز با اشاره به اینکه فعالیت بانک توسعه تعاون در سال گذشته در حوزه آموزش رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، ضمن تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان افزود: آموزش نیروی انسانی و اطلاع‌رسانی به هنگام در خصوص دستورالعمل‌ها و برخی تخلفات بانکی می‌تواند از بروز عواقب منفی ناشی از ناآگاهی افراد پیشگیری نماید.
 همچنین وی برگزاری دوره‌های آموزشی بهبود رفتار فردی را به‌منظور افزایش اعتمادبه‌نفس کارکنان و باور سازی و تغییر نگرش فردی را خواستار شد.
 در ادامه سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون افزود: حوزه آموزش یک حوزه بی‌انتهاست که اگر بخواهیم به‌عنوان یک سازمان توانمند در عرصه رقابت و شبکه بانکی باشیم باید بحث آموزش کارکنان را از اولویت‌های اصلی بانک بدانیم زیرا حوزه آموزش بخش سرمایه‌گذاری بانک است.
گفتنی است در جلسه ارزیابی عملکرد حوزه آموزش و پژوهش که با حضور میر عباس موسویان رئیس اداره آموزش، حسین سرین رئیس اداره پژوهش و معاون هر دو اداره برگزار شد، از اقدامات صورت گرفته اداره آموزش در حوزه طراحی و اجرای برنامه جامع ارزی، همایش‌های تخصصی ویژه نمایندگان امور ستادی، برگزاری آزمون‌های مختلف برای نخستین بار در بانک و همچنین اقدامات اداره پژوهش در حوزه نیازهای بانک در طرح مطالعه مدل جدید کسب‌وکار، تألیف و ترجمه کتاب‌های موردنیاز بانک و استقرار سامانه پژوهشی قدردانی به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: