کد خبر: ۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
تاکيد رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين بر نقش همکاران شعب در تسهيل و تسريع ارايه خدمات به مشتريانرئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با حضور در شعب غدير و سپهبد قرني ضمن ديدار و گفت‌وگو با کارکنان اين دو شعبه، بر ارايه خدمات سريع و آسان به مشتريان تاکيد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين دو بازديد گزارشي از وضعيت عملکرد اين دو شعبه به اطلاع رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين رسيد.
سيامک دولتي در اين ديدارها ضمن تاکيد بر ارايه خدمات با کيفيت به مشتريان اين بانک گفت: بانک اقتصادنوين همواره در سال‌هاي گذشته ارايه خدمات مناسب به مشتريان را در دستور کار داشته و اين استراتژي بانک تغييرناپذير خواهد بود.
دولتي همچنين ضمن توجه خاص به بررسي مسايل ريالي شعب، در خصوص تسهيل امور ارزي مشتريان تاکيد و توجه همکاران ارزي را به ارتقاي دانش خود در زمينه دستورالعمل‌ها به منظور تسريع در انجام امور و پاسخگويي به مشتريان شد.
وي به نقش تعيين کننده همکاران خصوصا در شعب اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوين از جوانان تحصيل‌کرده و با دانشي برخوردار است که با درک اهميت توجه به کيفيت خدمات در بازار رقابتي، خدمات بانک اقتصادنوين را با بهترين کيفيت به مشتريان ارايه نمايند. 
وي خطاب به همکاران صف تسريع کرد: مشتريان بانک، به خصوص مشتريان اعتباري براساس نياز و شرايط کسب و کار خود به شعب بانک مراجعه مي‌کنند، در چنين شرايطي لازم است همکاران با آگاهي کامل از جزييات انواع خدمات و با معرفي خدمت مناسب، زمينه استفاده از عقد تسهيلاتي متناسب با شرايط هر مشتري را براي ايشان فراهم آورند.
در ادامه اين دو ديدار رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با اهداي لوح تقدير از تلاش و کوشش کارمندان اين شعب در ارايه خدمت مطلوب به مشتريان قدرداني کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: