کد خبر: ۴۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که "کانون جوانه ها"ی این بانک، محلی برای آموزش مفاهیم اقتصادی به دانش آموزان است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده با بیان این که جذب منابع، هدف اولیه تاسیس کانون جوانه ها نیست، گفت: این کانون، شکل به روز شده قلک های قدیمی بانک ملی است که همه نسبت به آن حسی نوستالژیک دارند. 
وی افزود: در کانون جوانه ها، دانش آموزان درس کسب و کار، پس انداز، صرفه جویی و اقتصاد را فرا می گیرند تا نسل آینده با این مفاهیم بیگانه نباشد.
 مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: چندی پیش در دیداری با مدیران یک بانک اروپایی و یک شرکت مشاوره بین المللى ، معرفی کانون جوانه ها و خدمات آن تحسین آنها را برانگیخت.
 حسین زاده همچنین با بیان این که هم اکنون نزدیک به 15 میلیون دانش آموز در کشور وجود دارد، گفت: اگر بتوانیم 5 میلیون نفر از این تعداد را هم جذب کانون جوانه ها کنیم، تاثیر بسزایی در افزایش سواد اقتصادی و نهادینه نمودن عادات اقتصادی صحیح و کاهش مصرف گرایی و تغییر فرهنگ بانکداری در جامعه خواهیم داشت ، ضمن اینکه منابع قابل توجهى هم از این رهگذر مى توان جذب نمود .

نام:
ایمیل:
* نظر: