کد خبر: ۴۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
مدیرعامل بانک انصار: این بانک عنوان شفاف ترین ناشر بورسی در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکاء بودن در بین بانک‌های بورسی را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک انصار: بانک انصار عنوان شفاف ترین ناشر بورسی در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکاء بودن در بین بانک‌های بورسی در دوره مالی منتهی به استفند ماه 1395 را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک انصار در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک انصار که با حضور 76/99 درصد از سهامداران در تاریخ 1396/4/31 در محل سالن همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید، گفت: بانک انصار عنوان شفاف ترین ناشر بورسی در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکاء بودن در بین بانک‌های بورسی در دوره مالی منتهی به استفند ماه 1395 را به خود اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک انصار، در این جلسه اعضاء هیات رئیسه مجمع انتخاب و پس از اعلام رسمیت جلسه توسط رئیس مجمع، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد بانک را ارائه نمود.
دکتر ابراهیمی در ابتدا به تشریح وضعیت بانک پرداخته و گزارش مختصری از تاریخچه فعالیت و ترکیب سهامداران بانک ارائه نمود و گفت: بانک انصار در حال حاضر با 636 شعبه و باجه و 5217 نفر نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده به ارائه خدمات بانکی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می‌باشد.
مدیرعامل بانک انصار افزود: نسبت تسهیلات به کل سپرده ها در بانک انصار در پایان سلا 1395 حدود 67/5 درصد بوده و طی این سال بالغ بر 453117فقره تسهیلات شامل، قرض الحسنه و تسهیلات عقود اسلامی پرداخت شده است.
همچنین وی خاطر نشان کرد: نسبت مطالبات غیرجاری بانک در سال مورد گزارش 5/4 درصد بوده که این نسبت در مقایسه با متوسط بانک‌های خصوصی (13/2درصد) مطلوب ارزیابی می‌گردد.
دکتر ابراهیمی در ادامه به جایگاه بانک انصار در بازار سرمایه اشاره نمود و در خصوص عملکرد بانک در بازار سرمایه اظهار داشت: در رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بانک انصار عنوان شفاف ترین ناشر بورسی در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکاء بودن در بین بانک‌های بورسی در دوره مالی منتهی به استفند ماه 1395 را به خود اختصاص داده است. همچنین رتبه بانک از نظر تعداد سهامداران و نقدشوندگی سهام در بین بانک‌های بورسی اول است.
مدیرعامل بانک انصار افزود: به منظور صیانت از حقوق سهامداران و سپرده گذاران ، بانک همواره تلاش می نماید با ایجاد تعامل بین درآمدهای مشاع و هزینه سود علی الحساب پرداختی به سپرده گذاران علی رغم وجود عوامل متعدد خارج از اختیار بانک، حقوق تمامی ذی نفعان خود را از جمله کسب سقف نرخ حق الوکاله واقعی (3 درصد) برای سهامداران و همچنین پرداخت سود قطعی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری در سال 1395 را تامین نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: