کد خبر: ۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
طرح فیروزه نتیجه عمل به مسئولیت اجتماعی استاخبار پولی مالی- پوشش بیمه طرح فیروزه ای بیمه معلم نتیجه احساس مسئولیت اجتماعی و توجه به فرهنگ سازی است.

به گزارشپایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از   اخبار پولی مالی، کامبیز حاجی میر آقا، معاون فنی بیمه معلم در حاشیه مراسم رونمایی از طرح فیروزه ای این شرکت، با ذکر این نکته که بعد از مطرح شدن طرح دو مطلب برای ما خیلی اهمیت پیدا کرد گفت: در درجه اول این بیمه نامه باید به گونه ای تعیین و نوشته می شد که در طی اجرای آن بتوانیم بیشترین مشکلاتی را که به وجود می آید حل کنیم و اگر حادثه ای رخ می داد جبران خسارت کنیم.
میراقا ادامه داد: در درجه دوم  باید حق بیمه ای تعیین می کردیم که قدرت خرید مردم را در این حق بیمه بالا ببریم و سعی نماییم فراوانی را به گونه ای افزایش بدهیم که امنیت روانی را که برای ما اهمیت دارد و به ان فکر می کنیم، به بهترین شکل ممکن تحقق دهیم.
وی افزود: بر اساس بررسی های انجام گرفته یک گزارش از میزان اتفاقات و خسارتهایی که در این 5 سال اتفاق افتاده جمع آوری گردید که بر اساس ان مشخص شد بیشترین حوادث در دو حوزه  بیمه اتش سوزی و بیمه مسئولیت اتفاق افتاده است .
معاونت فنی بیمه معلم گفت: بیمه نامه باید به گونه ای تنظیم می شد که اگر آتش سوزی اتفاق افتاد و یکی از اماکن آسیب دید ساختمان و تجهیزاتش را پوشش دهد . در درجه دوم نیز کسانی که به هر عنوان در محل حضور داشته اند، اگر اتفاقی برایشان رخ دهد و یا فوت شوند و یا دچار آسیب و نقض عضو شوند را نیز پوشش دهد. به همین جهت بیمه ای که ما تعیین کردیم تعرفه ای از آتش سوزی و مسئولیت است .
وی توضیح داد: در این طرح دو نکته کلیدی را مد نظر داشتیم یکی انجام مسئولیت اجتماعی شرکت و دیگری بحث فرهنگ سازی.  این جدای از بحث سودآوری است که هر شرکت بازرگانی باید به آن اهمیت دهد . اما در این طرح بیمه معلم به دنبال کسب سود و منفعت از این طرح نیست.
میراقا ادامه داد: ما در بیمه معلم به این نتیجه رسیدیم که یکی از اتفاقات میمون و مبارکی که می تواند تحقق پیدا بکند این است که هر مسجدی که ما می رویم تعداد زیادی نمازگزار و دیگر افراد از جمله اعضای هیات های مذهبی در آن حضور پیدا می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: