کد خبر: ۵۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: اجرای درست طرح مدیر خدمات ویژه می تواند تحول بزرگی در خدمات رسانی نظام بانکی کشور ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در همایش تشریح جایگاه مدیر خدمات ویژه که در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر بانک برگزار شد، با اشاره به وضعیت مطلوب منابع و مصارف و مطالبات معوق بانک ملی ایران گفت: همه اقدامات بانک باید به افزایش رضایت مشتریان بیانجامد.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است، جلب اعتماد مشتری است و تنها از این مسیر است که می توان در فضای رقابتی موجود ادامه حیات داد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیک، افزود: روش های قدیمی مانند افزایش نرخ سود سپرده یا تبلیغ خدمات غیرواقعی که پیش از این توسط برخی موسسات مالی انجام می شد امروز نزد مردم رنگ باخته است و خدمات رسانی مطلوب اولویت مشتریان در انتخاب بانک می باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مشتریان بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: تلاش بانک بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان است به طوری که مشتری بتواند اغلب خدمات مورد نظرش را در هر زمان و مکانی دریافت کند.

به گفته کریمی، طرح های جدید بانک در راستای تسهیل خدمات به مشتریان به شدت مورد تاکید مدیرعامل بانک است و همه توان بانک باید در جهت اجرای درست آن بسیج شود.

وی همچنین ضمن تسلیت حادثه زلزله اخیر در مناطق غربی کشور، تاکید کرد : این بانک همواره در کنار مردم بوده و هست و تا آخرین لحظه خدمت رسانی به آنها را ادامه خواهد داد.            

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این همایش با تاکید بر این که سازمان های بزرگ به دنبال تغییرات مثبت هستند، گفت: بانک به دنبال اقدامات نو و منحصر به فرد است که بتواند در حد بزرگترین و معتبرترین بانک های دنیا به مشتریان خود خدمات ارائه نماید.

محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که اجرای درست طرح های در دست اجرا به باور، برنامه ریزی و پیگیری دقیق نیاز دارد، گفت: خوشبختانه نتیجه اجرای طرح های جدید در تهران بسیار قابل قبول بوده و امیدواریم همین روند تا آخر ادامه یابد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران نیز با تاکید بر این که رقابت در نظام بانکی ما به یک اصل قطعی تبدیل شده است، گفت: امروز رقابت فقط در نوع خدمات بانکی تعریف شده است و مشتری و نیازهای آنها جایگاه مهمی در برنده بودن بانک ها در فضای رقابتی دارد.

اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران نیز گفت: هدف نهایی از خدمات بانکی، حفظ منزلت مشتری است که این روزها بانک تلاش می کند با طرح های جدید به خوبی این هدف را محقق کند.

در این همایش هادی سالارخیلی نیز رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز گزارشی از ارتقای سطح خدمت رسانی بانک با ارایه خدمات جدید ارائه کرد و در پایان جمعی از مدیران و کارشناسان بانک در پنلی به سوالات شرکت کنندگان درخصوص خدمات جدید پاسخ دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر: