کد خبر: ۱۰۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
مدیرعامل شرکت تو سعه منابع آب و نیروی ایران طی پیامی ضمن تبریک سال جدید، سلامتی، تندرستی و شادکامی برای تک تک همکاران و خانواده آنان و ملت شریف ایران را از درگاه احدیت، مسالت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، متن پیام نوروزی مدیرعامل به شرح ذیل است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار ، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
حلول سال نو و بهار پرطراوت، که نشانی از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی همکاران ارجمند و ملت شریف ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان برای شما خوبان مسئلت می‏نمایم.
آغازین روزهای سال جدید به بوی ولایت عطرآگین و اشارت‏ به دور پیاله شوق دارد. با «حسین» و «عبّاس» و «سجّاد» آغاز می شود، به آسمان موعود سر می‏کشد و در انتها نیز در آغوش شعبان افول می‏کند. دو عید شعبانیه را درسال جدید به فال نیک گرفته و از درگاه حضرت دوست برای شما عزیزان و خانواده محترمتان سلامتی، تندرستی و شادکامی خواستارم.
واپسین روزهای سال 1398 با شیوع کرونا ویروس، وقایع تلخی در تمامی کشورهای جهان از جمله میهن عزیزمان رقم خورد که امید است با همراهی و همدلی یکایک همکاران ، هموطنان و با مدیریت مسئولان خدوم این بحران مهار شده و سلامتی و آرامش بر کشور مستولی شود.
در سالی که گذشت با تلاش‏های مجدانه و بی‏وقفه شما همکاران گرانقدر علیرغم مشکلات موجود، اغلب اهداف پیش‏بینی شده محقق و گام‏های موثری در راستای ورود شرکت به فضاهای جدید کسب و کار برداشته‏ شد.
شرکت آب و نیرو هم اکنون به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و ماهر با شعار «سی سال تلاش»، «سی ‏سال توسعه» سیر تطور و بلوغ خویش را می ‏پیماید و وجود همین ظرفیت وزارت نیرو را برآن داشت تا علاوه بر طرح‌های برق آبی، سایر طرح‌های مهم و پر چالش کشور در بخش آب را نیز به شرکت آب و نیرو واگذار نماید. اتمام طرح‌های توسعه آب و خاک نواحی غرب کشور که تلفیقی از پیچیده‌ترین فعالیت‌های مهندسی است مصداق این گفتار است.
امروز آب نیرو سبد متنوعی از راهکارهای سازه‌ای و غیر سازه‌ای را برای راهبری و مدیریت طرح‏های ملی خود، به کار گرفته است. ایجاد حجم منتظر سیلاب با هدف کنترل سیلاب در بهار سال جاری توسط سدهایی همچون کارون4 ، رودبارلرستان، سیمره و گتوند با استفاده از سامانه‌های دقیق مهندسی صورت پذیرفت و باعث شد تا علاوه بر کاهش قابل توجه خسارت در نواحی پایین دست مخصوصا در شهرهای مهم و استراتژیک جنوب کشور، از آب‌های تسکین یافته سیلاب در مخازن برای تولید برق در تابستان استفاده شود و کمبود برق در پیک مصرف تابستان به کمینه مقدار خود برسد.
این بدان معناست که شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در اوج بلوغ و نبوغ خویش، همانطور که موضوعات سخت افزاری را زیر نظر دارد، به مقولات مهم دیگر مانند مطالعات اجتماعی و محیط زیست نیز اهتمام ویژه ای دارد.
ورود به عرصه طرح‏های برون مرزی با ایجاد مدیریت طرح‏های خارج از کشور در ستاد شرکت و ایجاد طرح‏های مشارکت عمومی خصوصی برای استفاده از پتانسیل بخش غیر دولتی در احداث طرح‏ها نیز در ادامه مسیر بالندگی و خدمت محقق شده که نتایج و مواهب آنها نیز به زودی مشخص خواهد شد.
با توجه به غنای نیروی انسانی متخصص، دانش حاصل از عملکرد گذشته، در کنار انجام خدمات مهندسی پیشین، کسب و کار و وظایف جدیدی برای سالهای آتی در نظر گرفته شده تا آب و نیرو بتواند به رسالت خود در نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار کشور جامه عمل پوشاند.
از جمله مهمترین محورهای فعالیتهای جدید در سال آتی میتوان به موضوعات زیر اشاره کرد:
• گردشگری محدوده سدها با مشارکت بخش خصوصی
• گسترش فعالیتهای خارج از کشور به عنوان بازوی اجرایی وزارت نیرو
• توسعه مشارکت بخش غیردولتی در احداث طرح‏ها
• توجه ویژه به نیروگاه‏های کوچک و متوسط
اینجانب زحمات، تلاش و احساس مسئولیت شما عزیزان را ارج نهاده و از یکایک شما بزرگواران قدردانی می‏نمایم. امید است در سال جدید با اتکال به خدای بزرگ و با تکیه بر دانش ، تجربه و تعهد شما همراهان گام‏های بلندی در جهت خدمت به میهن اسلامی و مردم شریف کشور برداشته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: