کد خبر: ۱۰۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
نماینده فسا گفت: دولت، مجلس و سازمان‌های ذیربط باید در سال جدید تدابیری بیاندیشند تا یارانه فقط به اشخاص کم درآمد جامعه تخصیص یابد.

افراد کم درآمد باید یارانه دریافت کنند/ مردم به دریافت پول از دولت آلوده شده اندمحمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دخل و خرج کشور  در سال آینده اظهار کرد: نظام اقتصادی کشور مشکلات بسیاری دارد به نحوی که نه از تولیدکننده حمایتی صورت می‌گیرد نه مردم تمایلی به تولید کردن دارند.

او افزود: پرداخت پول به مردم به عناوین مختلف آثار و تبعات منفی بسیاری به دنبال دارد و بنده با پرداخت یارانه‌ نقدی کاملا مخالف بودم چرا که در آن زمان این مبلغ کافی بود تا خانواده‌ای بدون نیاز به انجام کار و فعالیت دیگری به زندگی خود ادامه دهد.

جمالی نوبندگانی تصریح کرد: اکنون مردم به دریافت پول از دولت آلوده شده اند و تولید کشور زمین خورده وبنده واقعا نمیدانم که سال آینده باید با دخل و خرج کشور چه کنیم.

او ادامه داد: چندی است که کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا رونقی ندارد در نتیجه دولت نمی‌تواند به دریافت مالیات برای تأمین هزینه های جاری کشور بسنده کند، از طرفی فروش نفت کاهش یافته و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام رها شده‌اند.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه این مسائل فشار زیادی را به بودجه سال جدید تحمیل خواهد کرد و امیدوارم که تدابیر جدیدی با توجه به شرایط اندیشیده شود.

جمالی افزود: بانک‌ها باید کمک حال تولیدکننده‌ها باشند و دولت تدابیری اتخاذ کند که مردم به سمت تولید سوق پیدا کنند، مردم باید بدانند که دولت تسهیل کننده امور است و نباید مبلغی را به آنها پرداخت کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت، مجلس و سازمان‌های ذیربط باید در سال جدید تدابیری بیاندیشند تا یارانه فقط به اشخاص کم درآمد جامعه تخصیص یابد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار