کد خبر: ۱۰۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
فرمانده انتظامی اسدآباد عنوان کرد:
همدان - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۳ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب اخبار و اقدامات اطلاعاتی مبنی بر انتقال مواد مخدر به شهرستان‌های همجوار، از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس، ضمن انجام هماهنگی با مرجع قضائی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با پشتیبانی مأموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ جانبازان، پاسگاه انتظامی یوسف آباد و همچنین کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با استقرار ایست و بازرسی مقطعی و گشت زنی در محور کنگاور به اسدآباد به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

سرهنگ یاری ادامه داد: خودرو مذکور که به سمت شهرستان اسدآباد در حرکت بود در محور جنت آباد با شگردهای خاص پلیسی متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند و در بازرسی از آن، ۴کیلو و ۲۹ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ یاری از کشف یک کیلو مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و ۷ گرم مواد مخدر از نوع گل در مأموریت دیگری خبر داد و گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در سطح یکی از شهرک‌های حاشیه شهرستان اسدآباد، با هماهنگی قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از منزل این فرد، مواد مخدر مذکور نیز کشف شد.

کشف مواد ضد عفونی کننده غیر بهداشتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۱۱۹ لیتر مواد ضد عفونی کننده غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در زیر زمین یک واحد صنفی در زیر زمین مغازه خود در یکی از مناطق شهرستان اسدآباد، اقدام به تهیه و توزیع الکل دست ساز کرده و به قیمت گران به فروش می‌رساند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ یاری افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان اسدآباد پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این واحد صنفی، ۲۰۰ بطری محلول ضد عفونی کننده ۲۰۰ سی سی، ۱۵ لیتر مایع گلیسیرین ،۱۵ لیتر مایع پارافین و ۹ گالن ۵ لیتری الکل غیر بهداشتی و مجموع به مقدار ۱۱۹ لیتر کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری مالک مغازه خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد ضدعفونی کننده غیر بهداشتی کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار