کد خبر: ۱۰۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر طی پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، این پیام بدین شرح است:
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
بهار پرطراوت از راه ‌رسید تا خاطر آزرده‌مان به‌خاطر پیشامدهای ناگوار سال گذشته را با نغمه‌ طراوت، زایش و بالندگی هستی آرامش بخشد.
با تبعیت از پیام مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که سال جدید را سال جهش تولید نام نهادند، تمامی عزم، اراده و همت خود را به‌کار خواهیم گرفت تا با ارایه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب برای رزمندگان جبهه تولید کشور، سال جدید را سالی سرشار از موفقیت در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه سنگر تولید رقم زنیم.
به حق بزرگی و مهربانی پرورگار متعال از او می‌خواهم سال جدید را سرشار از نو شدن، امید، تدبیر، زیبایی و مهر برای همه ایرانیان و خانواده بزرگ بیمه کوثر رقم بزند. به لطف خداوند حدود چهار سال که در خدمت شما بودم، برادرانه برای پیشبرد اهداف در کنار یکدیگر کار کردیم و در این مدت با توجه به فرمایش معظم‌له؛ به یاری خداوند متعال، تدابیر و رهنمودهای رییس و اعضای هیات‌مدیره، مسئولان بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران و سازمان بورس و اوراق بهادار و همت همکاران صدیق و زحمتکش‌مان در ستاد، سرپرستی‌ها و شبکه فروش در سراسر کشور، شاهد دستاوردهای شگرفی در بیمه کوثر بوده‌ایم.
همچنین فرایند تقویت و توسعه محصولات و خدمات بیمه کوثر با هدف نقش‌آفرینی برای خلق ارزش به مشتریان در صنعت بیمه کشور و کسب سود پیش‌بینی شده با قوت ادامه یافت، به‌طوری‌که شرکت با پشتوانه سهام‌داران و بیمه‌گذاران و با ارائه راهبردها و تدابیر مناسب توانست از همه مسایل و موانع عبور کند و با ارائه تسهیلات، خدمات نوین و محصولات روزآمد و کارآمد به مشتریان و ذی‌نفعان، کارنامه درخشان و تلاش‌های قابل‌توجهی را از خود نشان دهد. این شرکت اکنون توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند و این موضوع به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد، از افتخارها و موفقیت‌های شرکت به‌شمار می‌آید.
در سالی که گذشت با اولویت به سیاست‌های جوانگرایی در حوزه منابع انسانی، صرفه‌‌جویی و کنترل هزینه‌‌ها در بخش اداری، تقویت مسئولیت‌پذیری و تفویض اختیار به سرپرستی‌ها با هدف افزایش رضایت مشتریان که معلول سطح رضایت کارکنان است، توجه و بهبود فرایندهای توسعه و نگه‌داشت مشتریان توانستیم دستاوردهای متعددی را کسب کنیم. آغاز اجرای طرح نظام جامع بیمه اختیاری کارکنان نیروهای مسلح، حفظ ترکیب پرتفوی بهینه و سطح توانگری مالی شرکت برای چهارمین سال پیایی، افزایش حجم حق بیمه تولیدی نسبت به مدت مشابه سال 97، رشد ارزش سهام شرکت، قرارگرفتن در ردیف40 شرکت برتر بورس به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار و قرار گرفتن شرکت در بین 100 شرکت برتر ایران برای سومین سال متوالی از جمله این دستاوردها است.
سال گذشته همچنین برای نخستین‌بار در صنعت بیمه و به‌منظور افزایش رضایت شبکه فروش شرکت، از سامانه سامکو (سامانه مناقصات بیمه کوثر) بهره‌برداری و با هدف جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار، سامانه مدیریت تجربه مشتری «CEM» را برای نخستین‌بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کردیم. همچنین برای درک میزان واقعی رضایت مشتریان شرکت و در نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و دریافت بازخورد از آنان، «CSM» (مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر) را طراحی و اجرا کردیم.
در سال 98، ضمن تمدید جدیدترین نسخه‌های گواهینامه‌های ایزو 10015، 10002 و 10004، موفق به راه‌اندازی باشگاه مشتریان شرکت شدیم. صدور بیمه‌نامه بدنه هوشمند سفر « مرکوری» به عنوان طرح انحصاری بیمه کوثر در ارایه برخط بیمه بدنه اتومبیل، رونمایی از سامانه خدمات برخط؛ راه‌اندازی سامانه استعلام کسر اقساط بیمه‌شدگان کوثر، راه‌اندازی اتاق هدایت و راهبری بیمه کوثر، رونمایی از سامانه نظارت درمان و بهره‌برداری از مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر به سرانجام رسید. ضمن اینکه با توجه به اهمیت موضوع آموزش و رشد و اعتلای مهارت‌های کارکنان شرکت؛ در سال گذشته در مجموع 200هزار نفر ساعت دوره آموزشی در قالب 170 دوره در رشته‌های مختلف فنی، عمومی و مدیریتی برای تمامی کارکنان و نمایندگان سراسر کشور و همچنین ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزار شد. محوریت همایش مدیریت ریسک در سال‌های گذشته به ترتیب دارایی‌های نامشهود، ریسک‌های بیمه‌های زندگی، بیمه‌های اتومبیل، ریسک‌های مالی، ریسک‌های بازار بود و ششمین دوره آن هم که در سال 98 برگزار شد؛ به موضوع فناوری اطلاعات اختصاص داشت. طرح تحرک بیمه کوثر در دهمین جشنواره ملی بهره‌وری رتبه برتر جشنواره را از آن خود کرد و روابط‌عمومی شرکت نیز برای دومین سال متوالی به‌عنوان روابط‌عمومی برتر صنعت بیمه معرفی شد.
حمایت از ورزشکاران و توسعه و اعتلای فرهنگ ورزش نیز در سال گذشته همانند سال‌های قبل در دستور کار شرکت قرار داشت و کسب مقام سوم مسابقات فوتسال صنعت بیمه، حمایت از مسابقات جودو و جوجیتسو قزاقستان و ابوظبی 2019 و کسب مدال طلای جودو کار بیمه کوثر در رقابت‌های آسیایی جودوی نابینایان و کم‌بینایان، دریافت یک طلا دو نقره و یک برنز و کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات جایزه‌بزرگ ازبکستان و... از جمله دستاوردهای بیمه کوثر در حوزه ورزش کشور بود.
رسیدگی سریع و ویژه به بیمه‌شدگان خسارت‌دیده از زلزله و سیل از جمله فعالیت‌های شرکت بود. جاری شدن سیل در اقصی نقاط کشور و در استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و سیستان‌و‌بلوچستان، خسارت‌های زیادی را در مناطق مختلف به‌بار آورد و بسیاری از مردم این استان‌ها را آواره کرد. زمین‌لرزه مسجدسلیمان و به‌ویژه استان آذربایجان‌شرقی در آبان ماه که باعث ایجاد خسارت‌هایی در شهرستان میانه و روستاهای اطراف آن شد و... با رسیدگی ویژه و پرداخت خسارت سریع بیمه کوثر برای بازگشت وضعیت خسارت‌دیدگان به ایام قبل از حادثه توام بود که این مهم میسر نمی‌شد مگر با تلاش همکاران بیمه کوثر که بر خود لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از این عزیزان داشته باشم.
کسب رتبه اول تحقق بالاترین سود خالص در شش‌ماهه اول سال98 و تحقق سود مشارکت 20درصدی بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری کوثر در سال 97؛ افزایش 41 درصدی سرمایه از محل انباشته و اندوخته؛ دریافت مجوز قبول اتکایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ رسیدن ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت به رقم 1600 میلیارد تومان؛ کسب رضایت بیش از 80درصدی در بخش صدور و بیش از 70درصدی مشتریان در بخش پرداخت خسارت از دیگر اقدام‌ها و دستاوردهای شرکت در سال 98 بود. این موفقیت‌ها و دستاوردهای دیگری که مجال نگارش آن در این متن میسر نیست حاصل همدلی، وجدان کاری، مهارت و توانمندی کارکنان یگانه‌ این شرکت، نمایندگی‌ها و اعتماد ذی‌نفعان است.
حال برآنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از تمام منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی، به‌گونه‌ای عمل کنیم که افزایش رضایت ذی‌نفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه‌های بیمه کوثر تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود. با استعانت و امید به ذات اقدس احدیت، امید دارم نام بیمه کوثر بر پیکره تنومند صنعت بیمه و کشور جمهوری اسلامی ایران همواره افراشته باشد.
اینک در آستانه تغییر و دگرگونی سال و حال و احوال و رسیدن موسم بالندگی و شکفتن، فرارسیدن سال نو و عید نوروز 1399و مبعث خاتم‌الانبیاء را به کارکنان تلاشگر، نمایندگان پرتوان شرکت، بیمه‌گذاران عزیز و سهام‌داران گرانقدر تبریک عرض می‌کنم و همچنین از چهار ‌سال مساعی ارزشمند و همراهی موثر همه همکاران ستاد، سرپرستی‌ها، نمایندگان و مدیران شرکت در اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله تقدیر و تشکر می‌کنم و طلب حلالیت از همه به‌‍خاطر خطاهای سهوی در این مدت همکاری دارم. در پایان از خداوند بهار آفرین سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توام با صحت و سعادت را برای همکاران، بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان شرکت و همه مردم شریف و مومن ایران مسالت دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: