کد خبر: ۱۰۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت آغاز سال نو پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمود.

سپاس پروردگار متعال برای آنچه از خوان نعمت خود به سرزمین ما عطا کرد و آنچه به سبب ناشکری، برابر دیدگان آورد تا شاکر باشیم و غفلت نکنیم. سالی سخت و پرحادثه را از سر نهادیم؛ با تلاطم سیل آغاز گشت و شیوع یک ویروس را به یادگار گذاشت و رفت. در این اثنا تلخی‌های دگر رسید که همچنان آه از سرشت یک ملت برون می‌آید اما یکدلی‌ها و یک رنگی‌های مردم در کوران حوادثی که بر ایران عزیز نازل شده به گواه تاریخ باطل السحر مصائب بوده است. همدلی ملت ایران در سیل‌های ویرانگر، تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، تسلای خاطر داغ دیدگان حادثه سقوط هواپیما و در ورق آخر، بیماری جهانی کرونا را نمی‌توان ساده پنداشت و گذشت.
خانواده بزرگ بیمه ملت با همه خاطرات و مخاطرات اقتصادی و اجتماعی تلخ و شیرین سال گذشته به یاری خداوندمنان و با همبستگی و مشتری مداری همیشگی، در سال نو برگ زرین دیگری بر دفتر خدمت به ملت بزرگ به یادگار می‌گذارد.
کوشش، خلاقیت، صداقت، و صبر در عین توجه به رونق تولید در صنعت بیمه، دستاورد بزرگ شبکه گسترده فروش بیمه ملت برای بیمه‌گزاران بزرگوار خواهد بود که در سایه همت همکاران و یاران "ملت" حاصل می‌شود.
در این لحظات که غبار سال 98 از تن زدوده می‌کنیم به حق بزرگی و مهربانی پرورگار از او می‌خواهیم سال جدید را با فراموشی غصه‌ها و الگو قرار دادن تجربه‌های گذشته، سرشار از نو شدن، امید،تدبیر ، زیبایی و مهر برای همه ایرانیان و خانواده بزرگ بیمه ملت رقم بزند.
سالی سرشار از برکت، نعمت و رونق برای خانواده بزرگ بیمه ملت و همه تلاشگران صنعت بیمه از پروردگار متعال آرزومندم.
همه ساله بخت تو پیروز باد
همه روزگار تو نوروز باد
اسماعیل دلفراز
مدیرعامل بیمه ملت

نام:
ایمیل:
* نظر: