کد خبر: ۱۰۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
بانک اقتصادنوين با مجموعه خدمات ويژه ايام نوروز، آماده خدمت‌رساني به مشتريان ارجمند است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ با توجه به تعطيلي شعب بانک‌ها در تعطيلات نوروزي و لزوم کاهش ترددهاي غيرضروري به دليل شيوع ويروس کرونا، مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند با استفاده از خدمات الکترونيکي اين بانک مانند اينترنت‌بانک، اينترنت‌بانک همراه، اپليکيشن‌هاي همراه‌نوين و رمز‌ساز ارس و ... بسياري از فعاليت‌هاي مورد درخواست خود را بدون نياز به حضور در شعبه دريافت کنند. همچنين به منظور خدمت‌رساني هر چه بهتر، شعب منتخب اين بانک در تهران و ساير شهرستان‌ها در روزهاي دوم، سوم و چهارم فروردين 1399 به صورت کشيک مفتوح بوده و آماده ارايه خدمت به مشتريان گرامي هستند.
از ديگر خدمات ويژه اين ايام کارت‌هاي هديه بانک اقتصادنوين با طرح‌هاي نوروزي و نيز طرح‌هاي دلخواه است که تنوع انتخاب هديه را براي گيرنده کارت ايجاد مي‌کند. مشتريان ارجمند مي‌توانند با مراجعه سايت مي کارت به آدرس micard.enbank.ir به صورت آنلاين کارت هديه مورد نظر خود را سفارش دهند و در محل مورد نظر دريافت کنند.
علاوه بر خدمات يادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 در تمام ايام نوروزي و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گويي به پرسش‌ها و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: