کد خبر: ۱۰۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به همکاران ارزش‌آفرین، مشتریان گرامی و سهامداران گرانقدر گروه مالی دی و هم وطنان عزیز تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
سال نـــو آمد و نوگشـت امید همــــه خلـق
که حیـات همه عالم به امیــــد است امیـــــد
پر امیدترین درودها در آستانه سال نو تقدیم به شما،
موکب حیات بخش بهار با تحفه ای از جنس امید برای زمین از راه رسیده است تا با دستان روح بخش نسیم دل انگیزش، غبار رخوت از چهره طبیعت بزداید. بهار در دامن طبیعت می خرامد و درختان به شوق قدومش به شکوفه می نشینند و دانه های خفته، قلب زمین را در این رستاخیز عظیم برای رویشی نو می شکافند. این تحول، پیام آور ایمان به امید، اصل بنیادین همه تغییرات است که اهالی زمین را با دعوت به آن به نو شدن تشویق می کند.
بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خداوند در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی معبود یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.با دیدن بهار به یاد می آوریم چشمه مهر و محبت ایزد منان همواره به سوی آدمیان و تمام موجودات عالم سرازیر است.
سالی که گذشت کشور عزیزمان با بحران های مختلفی دست به گریبان بود که در سایه همدلی و انسجام ملی از آن ها عبور کردیم و سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که تمام مردم کشورمان با پدیده شیوع ویروس کرونا مبارزه می کنند. در این آوردگاه نفس گیر در کنار جانفشانی های متخصصان عزیز حوزه سلامت کشور که برای صیانت از جان هم وطنان عزیز از خود گذشتند، همکاران نظام بانکی نیز برای این که مردم عزیز ایران در آستانه سال نو امور بانکی خود را به انجام برسانند خالصانه و صادقانه به بهای جان در سنگر خدمت ایستادگی کردند که جا دارد ضمن قدردانی از روحیه شکست ناپذیر و ساعی همکاران ارزشمندم در بانک دی، یاد و نام عزیزانی را که خانواده بزرگ نظام بانکی در سال گذشته سوگوار آنان شد گرامی بدارم.
گروه مالی دی در سالی که گذشت و در جریان تحولات اقتصادی کشور سعی بر آن داشت که رسالت خود را همگام با ماموریت های نظام بانکی کشور جامه عمل بپوشاند و با همت جمعی همکاران در پایان سال 1398 به نتایج مطلوبی دست یافتیم که لازم می دانم از تلاش های یکایک همکاران عزیزم در انجام وظایف محوله قدردانی نمایم.
اینک ما در آستانه بهاری دیگر و آغاز فصل جدیدی از خدمت رسانی به مردم خوب کشورمان قرار داریم. برای سال 1399 راهبردهای ویژه ایی در نظر گرفته شده و اميد است با تلاش همکاران توانمند و ارزش آفرینم در گروه مالی دی بتوانیم نقش موثری در پیشبرد اهداف بانک ایفا نماییم .
فرا رسيدن سال نو را خدمت تمامی همکاران تلاشگر نظام بانكي به ویژه همکاران عزیزم در گروه مالی دی و خانواده‌هاي محترم‌شان تبريك عرض می کنم و اميدوارم با لطف خدای منان سال جديد، سالي سرشار از سعادت، سلامتی، شادكامي توأم با خير و بركت براي تمامی تلاشگران عرصه اقتصادی و نظام بانکی و تمام مردم ایران زمین باشد.احسن الحال را برایتان آرزومندم.
#ما_با_هم_کرونا_را_شکست_می دهیم

نام:
ایمیل:
* نظر: