کد خبر: ۱۰۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
مدیرعامل بانک شهر، با تبریک آغاز سال نو به تمامی مشتریان، سهامداران، شهروندان و همکاران در پیام نوروزی خود یاد تلاشگران نظام بانکی که در جریان خدمت رسانی به مردم به ویروس کرونا مبتلا و جهان هستی را بدرود گفتند،گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن پیام مدیر عامل بانک به این شرح است:
بسمه تعالی
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی، چراغ دل برافروزی
نوروز طلیعه دگر شدن و دیگر بودن است و ایرانیان با آرزوی روزگاری روشن تر آن را به پیشواز می‌ روند و به جشن می نشینند.
در آستانه سالی تازه و روزگاری که تحولات روزافزون نوید بخش افق های روشن فرداست، بانک شهر، گام های نوخواهی و پیشرفت را با سرعت و قدرت می پیماید و به مردم قدرشناس میهن عزیزمان، ایران سرفراز خدمت رسانی می کند.
در این مسیر، همگرایی بانکها در کنار همراهی و راهنمایی بانک مرکزی، نوید بخش توسعه و پیشرفت در خدمات رسانی به هم وطنان عزیز و فراهم آورنده، آینده ای توأم از آرامش برای مردم سربلند ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی یاد همکاران تلاشگر نظام بانکی را که در جریان خدمت رسانی به مردم به ویروس کرونا مبتلا و جهان هستی را بدرود گفتند گرامی داشته و برای ایشان رحمت واسعه الهی آرزومندم.
امیدوارم در آستانه سال نو و تجدید حیات طبیعت، ضمن رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به مراقبت‌های لازم، بتوانیم با دلی خوش و تنی سالم، به استقبال نوروز و سال تازه رفته و نظاره گر روزهای خوب و پر امید باشیم.
نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال "جهش تولید" عموم مردم و مسئولین را متوجه نیازهای روز کشور به تولید ملی به عنوان یکی از اساسی ترین فاکتورها و روشهای مقابله با تحریم های اقتصادی و همچنین غلبه بر مشکلات اقتصادی ایران می کند، که موجب تقویت "اقتصاد ملی" و نهایتاً بهبود معیشت مردم و آسایش و آرامش ملت شریف ایران، می گردد.
امید است به توفیق الهی و با اراده و عزمِ راسخ و تلاش تمامی کارکنان بانک شهر بتوانیم به عنوان یک مجموعه اقتصادی همچون گذشته و بیش از پیش حامی تولید و تولیدگران بوده و آنچنان که شایسته است، به تولید ملی جهش و رونق ببخشیم و آن را پیش ببریم .
سالی سرشار از شادکامی و پیروزی برای همه مردم ایران و همکاران پرتلاش در مجموعه بانک شهر و خانواده های محترم آن عزیزان، آرزومندم.
احمد درخشنده
مدیرعامل بانک شهر

نام:
ایمیل:
* نظر: