کد خبر: ۱۰۱۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
مجموعه مستند "همسایه آسمان یک کار تولیدی با همکاری مجموعه مستندساز البرزیست و شبکه مستند سیما است که جاذبه‌های طبیعی کردستان را به تصویر کشیده و هر شب از شبکه مستند پخش می‌شود.

آرش جعفریان مستندساز کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی مستند همسایه آسمان گفت:استان کردستان دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوانی است که نیاز به معرفی در قاب تلویزیون دارد.

وی افزود: مجموعه مستند همسایه آسمان یک کار تولیدی با همکاری مجموعه مستندساز البرزیست و شبکه مستند سیما است که در اردیبهشت و خرداد سال گذشته تهیه شده است.

وی در مورد جزئیات این اثر تلویزیونی گفت: همسایه آسمان به معرفی جاذبه‌های طبیعی کردستان در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پرداخته است و در آن فیلمبرداری از مناطق دیدنی و طبیعی ۱۰ شهر استان کردستان انجام شده است.

جعفریان اذعان داشت: این مجموعه مستند از اول فروردین ماه سال‌جاری به مدت ۱۵ روز هر شب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ صبح از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

وی ادامه داد:ا ین روزها با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم در خانه مانده‌اند و پیشنهاد می‌شود با دیدن مستند همسایه آسمان در روزهای نوروز به صورت مجازی به استان پهناور کردستان سفر کنند چرا که این منطقه دارای جاذبه‌های طبیعی است که نیاز به دیدن دارد.

این مستندساز و مجری برنامه همسایه آسمان افزود: تمام مراحل تولید این اثر تلویزیونی به صورت حرفه‌ای در ۴۵ روز تولید شده و به صورت 4k و با کیفیت عالی از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و این ظرفیت بر جذابیت کار و اثر تولید شده می‌افزاید.

به گزارش فارس، آرش جعفریان دو اثر مستند دیگر به نام‌های پرچم بالا است و دروازه خورشید را در کارنامه هنری خود دارد که هر کدام به صورت مجموعه فیلم‌های مستند از صداوسیما پخش شده است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
فریبا وطن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
برنامه مستند همسایه آسمان بسیار دیدنی و جالب بود حتی اگر بارها و بارها تکرار آن پخش شود باز هم بسیار دیدنی است پیشنهاد بنده این است که در صورت امکان به شهرهای دیگر ایران نیز سفر کرده و این برنامه بسیارجذاب و دیدنی را ادامه دهید من هم در ایام نوروز هر شب این برنامه را دیدم هم تکرار آن را که هفته ای یکبار چهار شنبه ها پخش میشود می بینم واقعا جاهای ناشناخته ای را برای ما معرفی کردید متشکریم در ضمن تشکر ویژه از مجری این برنامه به جهت این که خیلی آرام وبا حوصله همه موارد را توضیح می دادند خواهشمنداست ا دامه دهید .با تشکر فریبا وطن پور از تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار