کد خبر: ۱۰۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
بانک حکمت ایرانیان وابسته به بانک سپه، در راستای حفظ سلامت هموطنان عزیز و اجرای مفاد بخشنامه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا ، خدماتی از قبیل افزایش سقف انتقال وجه، تمدید تاریخ انقضای کارتهای بانکی ، افزایش سقف صدور کارتهای هدیه و ... را به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا و به منظور تسهیل استفاده مشتریان بانک حکمت ایرانیان از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری ایشان به شعب و دستگاه های خودپرداز، اقدامات زیر در بانک حکمت ایرانیان صورت گرفته است :
افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت داخلی و شتابی از طریق درگاه های خودپرداز، وب (شامل اینترنت بانک و موبایل بانک) و همچنین کیوسک های بانکی بانک حکمت ایرانیان بصورت مجزا به مبلغ 100 میلیون ریال در هر شبانه روز
تمدید تاریخ انقضای کارت های نقدی و جاری مشتریانی که کارت ایشان در اسفندماه 98 و یا فروردین ماه 99 منقضی می گردد. ( به مدت سه ماه تا تاریخ 1399/3/31 ، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب)
افزایش سقف مبلغ کارت هدیه جهت صدور تا 20 میلیون ریال
افزایش حداکثر تعداد تکرار نادرست رمز دوم کارت به 7 مرتبه
افزایش سقف برداشت نقدی از طریق خودپردازهای داخلی بانک حکمت ایرانیان به مبلغ 5 میلیون ریال در شبانه روز

 

نام:
ایمیل:
* نظر: