کد خبر: ۱۰۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: هدف ما برای سال ۹٩ جذب جوانان و نوجوانان و کار کردن روی این رده سنی که پشتوانه‌ ورزش استان هستند است.

حمیدرضا فدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص عملکرد هیأت وزنه‌برداری اصفهان در سال ٩٨ اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته که هیچ مقام قهرمانی کسب نکرده‌بودیم، در سال ٩٨ موفق به کسب ۵ جام قهرمانی کشور شدیم؛ مسابقات استانی نیز در همه رده‌ها برگزار شد و در همه رده‌ها اعزام به مسابقات را داشتیم و در هر مسابقه‌ای موفق به کسب عنوان شدیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان افزود: در بخش بانوان در دو رده جوانان و بزرگسالان میزبان مسابقات قهرمانی کشور بودیم و در دومین سال برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بانوان توانستیم میزبان حدود ٣٠٠ نفر شرکت‌کننده و کادر فنی باشیم؛ همچنین اقدامات زیربنایی خوبی مانند تعمیرات سالن‌ها نیز در سال ٩٨ صورت گرفت.

وی ادامه داد: تمامی چشم‌اندازهایی که برای سال ٩٨ داشتیم در این سال عملی شد و تنها اقداماتی که برای یک ماه اخیر برنامه‌ریزی شده بود به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی عملی نشده و نیمه‌تمام ماندند.

فدوی درخصوص مقام‌های کسب‌شده توسط وزنه‌برداران استان در سال ٩٨ عنوان کرد: نقطه قوت ما در سال ٩٨ شرکت در مسابقات و گرفتن جام‌های قهرمانی بود تا جایی که مثلا در مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان دوم، در رده بزرگسالان و جوانان در بخش بانوان به ترتیب سوم و دوم و در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بانوان سوم شدیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان بیان داشت: هدف ما برای سال ۹٩ جذب جوانان و نوجوانان و کار کردن روی این رده سنی که پشتوانه‌ ورزش استان هستند است و تلاش داریم که همچون سال‌های گذشته در میادین کشور حاضر شده و کسب افتخار کنیم.

وی افزود: تقریبا در هر اردوی تیم‌ ملی از استان اصفهان نماینده وجود دارد و سه نفر از آقایان و یک نفر از بانوان اصفهانی در اردوها شرکت می‌کنند، سعی می‌کنیم که این تعداد در سال آینده افزایش پیدا کند.

فدوی درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش توسط هیأت وزنه‌برداری اصفهان در سال ٩٨ اظهار کرد: هیأت همواره کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مانند آموزش برای مربیان، داوران، کار با وزنه، اصلاح تکنیک و... را در طول سال برگزار می‌کند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان با بیان این‌که در زمینه سالن و تجهیزات در استان کمبود داریم، تصریح کرد: تنها دو سالن وزنه‌برداری در شهرستان اصفهان در اختیار ما قرار دارد و در دیگر شهرستان‌ها نیز به همین‌صورت کمبود سالن داریم، همچنین مشکلات سخت‌افزاری مانند کمبود هالتر، وزنه، تجهیزات بدنسازی و... در اصفهان وجود دارد.

وی در خصوص وزنه‌برداران نمونه استان اصفهان عنوان کرد: سهراب مرادی در بخش آقایان و یکتا جمالی در بخش بانوان که همواره به اردوی این ملی دعوت می‌شود از بهترین وزنه‌برداران استان اصفهان هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار