کد خبر: ۱۰۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان:
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه تا روز پنجم فروردین ماه ۱۸۵ هزار مسافر در مبادی ورودی و خروجی استان تب‌سنجی و پایش شدند، گفت: این طرح از سوی جمعیت ادامه دارد.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه اکیپ‌های هلال احمر در ۳۱ نقطه استان سمنان شامل سه نقطه در سمنان، چهار نقطه در دامغان، شش نقطه در شاهرود و شش نقطه در گرمسار، چهار نقطه مهدی شهر، سه نقطه سرخه، سه نقطه میامی و دو مرکز در آرادان نسبت به تب سنجی و پایش مسافران مبادرت می‌ورزند، ابراز کرد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مراکز تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه ۱۸۵ هزار و ۸۶ نفر را مورد پایش قرار دادند، ابراز کرد: ۲۳۶ نفر با داشتن علائم مشکوک به بیماری به مراکز درمانی و اکیپ‌های مستقر در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان ارجاع داده شدند.

توزیع ۵۰ هزار بروشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان، با بیان اینکه طرح پایش از ۱۳ اسفندماه آغازشده است، ابراز کرد: در روز پنجم فروردین‌ماه ۱۷ هزار و ۶۴۴ نفر در سطح استان مورد پایش و تب‌سنجی قرار گرفته که دو نفر دارای علائم مشکوک به بیمارستان ارجاع داده شدند.

محمدخانی با بیان اینکه در روز پنجم فروردین‌ماه دو هزار و ۲۷۹ بروشور آموزشی و آگاهی‌دهنده در خصوص کرونا و الزامات بهداشتی بین مسافران توزیع شده است، ابراز داشت: مجموع بروشورهای توزیعی توسط هلال احمر استان از ابتدای اجرای طرح استقرار اکیپ‌های جاده‌ای تاکنون به ۵۶ هزار و ۲۱۲ برگ رسیده است.

وی با بیان اینکه در هر شیفت میانگین ده نفر در سطح استان در اکیپ‌های مبادی وردی و خروجی راه‌های استان سمنان مستقر هستند، ابراز کرد: در زمان‌های پیک تردد مانند پنج فروردین تعداد افراد مستقر در اکیپ‌های هلال احمر حتی به ۱۲ نفر نیز می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار