کد خبر: ۱۰۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
سرپرست فرمانداری شهرستاندماوند از اعمال محدودیت‌های جدید در ورودی‌های این شهرستان خبر داد و گفت: مسافران اسکان یافته نسبت به ترک شهرستان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تصمیمات جدید گرفته شده در ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا اظهار داشت: در روزهای آتی در تمام ورودی‌های این شهرستان محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و این تصمیم با توجه به حجم بالای غیرعادی ورود مسافران و عدم رعایت نکات بهداشتی با هدف کاهش آسیب‌های وارده به شهرستان گرفته شده است.

وی در خصوص مسافران اسکان یافته در این شهرستان ادامه داد: از تمامی مسافران تقاضا داریم هر چه زودتر شهرستان دماوند را ترک کنند، در غیر این صورت با اعمال محدودیت‌های جدید قطعاً با مشکل مواجه خواهند شد.

سرپرست فرمانداری دماوند افزود: در ورودی‌های استان سمنان به این شهرستان، محور هراز از منطقه مشاء به شهر دماوند و تمام ورودی‌هایی که از منطقه گیلاوند به بلوار آیت الله خامنه‌ای و شهر دماوند منتهی خواهد شد در روزهای آتی محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.

حیدری با اشاره به مصوبه ستادملی مبارزه با کرونا در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری یادآور شد: در همین راستا محدودیت‌های بیشتری در حوزه اصناف در معابر اصلی شهرستان مطرح و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷/پ/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار