کد خبر: ۱۰۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
فصل ۲۰-۲۰۱۹ مسابقات لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس‌لیگا، به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند.

به گزارش ایسنا، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات لیگ‌برتر والیبال لهستان موسوم به پلاس‌لیگا، برای‌ جلوگبری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضای تیم‌ها، فصل جاری این رقابت‌ها نیمه کاره تعطیل شد تا به این ترتیب، فصل ۲۰-۲۰۱۹ این مسابقات بدون مشخص شدن قهرمان به پایان برسد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال لهستان اعلام کرد که این فصل پلاس‌لیگا بدون مشخص شدن قهرمان به پایان رسیده و تیم‌های زاکسا، وروا ورشو و اسکرا بلخاتوف به عنوانتیم‌های اول تا سوم جدول، در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور خواهند داشت.

همچنین تیم بیدگوشچ به عنوان قعرنشین جدول پلاس‌لیگا، به دسته پایین‌تر (دسته دوم) مسابقات والیبال باشگاهی لهستان سقوط کرد. تیم‌های استال‌نیسا و بیلسکو بیاوا نیز با توجه به صدرنشینی در دسته دوم مسابقات والیبال باشگاهی در لهستان، پس از تصمیم گیری نهایی مسئولان برگزاری مسابقات پلاس‌لیگا، شانس حضور در این رقابت‌ها را دارند.

در این فصل از رقابت‌های پلاس‌لیگا، میلاد عبادی‌پور دریافت کننده تیم ملی ایران برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کرد و سید محمد موسوی مدافع روی تور تیم ملی نیز در ترکیب تیم اولشتین حضور داشت.

انتهای پیام

برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار