کد خبر: ۱۰۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
در گفتگو با مهر عنوان شد:
ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۱۸۳ درصدی جابجایی کالا در استان از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار کرد: در این بازه زمانی، بیش از هفت هزار و ۷۰۲ تن کالا طی ۴۲۹ بارنامه صادر شده، در داخل و خارج استان جابجا شده که از لحاظ بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همه اقدامات مقابله‌ای برای ناوگان جابجایی کالا در استان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با دقت و جدیت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی اعمال نشده و نخواهد شد.

دلخواه عنوان کرد: عمده کالاهای جابه جا شده کالا عبارتند از انواع سیمان، گندم، انواع گاز مایع، بنزین، گازوئیل، کلینگر، گوگرد و پلی اتیلن و سایرکالاها بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا و ۳۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان در امر جابجایی کالا فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای تسریع در جابجایی کالا انجام شده، این است که بر خلاف سال‌های گذشته که محدودیت تردد و جابجایی کالا از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین هر سال برای تسهیل در تردد مسافران انجام می‌شد این محدودیت امسال برداشته شده و مواد سوختی، کالاهای فاسد شدنی و انواع کالاهای اساسی از این محدودیت تردد مستثنی شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: