کد خبر: ۱۰۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸
در وضعیت قرمز قرار داریم، جزئیاتی از جلسه جبهه مردمی و منتخبان مجلس با استاندار اصفهان، محموله پزشکی دوست روزهای سخت در مسیر نصف‌جهان، خودروی اصفهانی‌ها ۱۳ فروردین جریمه می‌شود و هشدار اساتید دانشگاه درباره خروج اطلاعات پزشکی؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه ۶ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

استاندار اصفهان: در وضعیت قرمز قرار داریم

استاندار اصفهان با بیان این که در حال حاضر در استان اصفهان وضعیت قرمز داریم، گفت: بیماران بستری مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر ۷ درصد رشد داشته است، توصیه و خواهش ما این است که هموطنان به سمت استان اصفهان حرکت نکنند.

جزئیاتی از جلسه جبهه مردمی و منتخبان مجلس با استاندار اصفهان

جبهه مردمی سلامت اصفهان در خصوص جزئیات جلسه‌‌ای که با حضور استاندار اصفهان و برخی دیگر از مسؤولان تشکیل شده، بیانیه‌ای صادر کرده است.

محموله پزشکی دوست روزهای سخت در مسیر نصف‌جهان+ تصویر

شهرداری شهر شیان چین محموله‌ای شامل اقلام پزشکی برای کمک به شهر خواهر‌خوانده خود اصفهان به سفارت ایران در پکن تحویل داده است.

خودروی اصفهانی‌ها ۱۳ فروردین جریمه می‌شود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان گفت: با تصویب ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان خودروهایی که در روز ۱۳ فروردین در شهر اصفهان تردد کنند، جریمه می‌شوند.

هشدار اساتید دانشگاه درباره خروج اطلاعات پزشکی/ اروپایی‌ها به دنبال رفع تحریم‌ها باشند

اساتید بسیجی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای نسبت به احتمال خروج اطلاعات پزشکی کشور در تعاملات خارجی آتی استان و کشور هشدار دادند.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

نام:
ایمیل:
* نظر: