کد خبر: ۱۰۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزشی که منجر به انسداد راه‌های استان شود نداشتیم ولی باتوجه به بار‌ش‌ها احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های استان به‌صورت روان است.

وی افزود: همه محورهای اصلی استان باز است و  تنها قطعه چهار آزادراه مسیر چالوس - مرزن‌آباد و بالعکس از ساعت 19 تا هفت روز بعد به‌دلیل نبود ایمنی کافی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس- مرزن‌آباد انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین محور وازک _ بلده و همچنین نور _ آب‌پری مسدود است.

این مسؤول بیان کرد: ریزشی که منجر به انسداد راه‌های استان شود نداشتیم ولی باتوجه به بار‌ش‌ها احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

قدمی اظهار کرد: جاده‌ها خلوت شده و شاهد تصادفات منجر به فوت و واژگونی هستیم که لازم است رانندگان به هشدارهای پلیس و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/86034/غ

نام:
ایمیل:
* نظر: