کد خبر: ۱۰۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳
سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب‌ها و اخبار خوب و بدش به پایان رسید و جای خود را به سال ۹۹ داد؛ در این گزارش نگاهی داریم به خبرهای خوب شهریورماه سال ۹۸ استان اردبیل.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب‌ها و اخبار خوب و بدش به پایان رسید و جای خود را به سال ۹۹ داد. هر چند عده‌ای بر این باورند که سال ۹۸ صرفاً دارای اخبار بد و تلخ بود اما خبرهای خوبی هم از این سال وجود دارد. در این گزارش نگاهی داریم به خبرهای خوب شهریورماه سال ۹۸ استان اردبیل:

اختصاص هزینه جشن روز پزشک به سیل‌زدگان کشور (۱۳۹۸/۶/۲)

رئیس نظام پزشکی اردبیل گفت: با توجه به مشکلاتی که سیل و زلزله  به برخی استان‌های کشور وارد کرده امسال هزینه تمام جشن‌هایی که قرار بود در قالب بزرگداشت روز پزشک در سطح استان برگزار شود به مردم سیل‌زده و زلزله‌زده اختصاص یافت.

تحویل ۵۰ طرح توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اردبیل (۱۳۹۸/۶/۱۳)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تاکنون ۵۰ طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان اردبیل تکمیل و تحویل داده شده و در حال حاضر نیز این قرارگاه ۴ پروژه در دست اجرا دارد که ارزش این پروژه‌ها بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد تومان است.

۷ مدال رنگارنگ حاصل تلاش رزمی‌کاران اردبیل (۱۳۹۸/۶/۱۱)

رزمی‌کاران اردبیلی ۷ مدال ارزشمند رنگارنگ طلا، نقره و برنز در المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته‌های «پنچاک سیلات» و «سامبو» در هر دو بخش دختران و پسران کسب کردند.

تجلیل از خانواده پزشک واقف اردبیلی (۱۳۹۸/۶/۱۲)

مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اهدای لوح تقدیر به خانواده مرحوم علی مناف‌زاده، از اقدام حسنه پزشک نیکوکار در وقف مطب و ۳ واحد مسکونی خود تقدیر نمودند.

کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور صادر شد (۱۳۹۸/۶/۱۲)

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد، صادر شد.

جهادگران اردبیلی ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان لرستان احداث کردند (۱۳۹۸/۶/۲۴)

جانشین بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان لرستان توسط جهادگران استان اردبیل احداث شد.

۳۶ هکتار از اراضی دولتی اردبیل از متصرفان خلع ید شد (۱۳۹۸/۶/۱۰)

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از ۳۶ هکتار از اراضی مرغوب استان اردبیل از متصرفین خلع ید، قلع و قمع و رفع تصرف شد که ارزش این اراضی بیش از ۶۲ میلیارد تومان است.

آغاز عملیات اجرایی پایاب سد گیوی (۱۳۹۸/۶/۷)

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پایاب سد گیوی با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان آغاز شده و علاوه بر تامین آب کشاورزی در اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

پلمب دومین مرکز دندان‌پزشکی غیرمجاز در اردبیل (۱۳۹۸/۶/۱۱)

مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی از یک مطب غیرمجاز دندان‌پزشکی مطب پلمب و شخص خاطی بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شد.

توزیع ۶۸۰۰ کیف مدرسه با مشارکت خیران در بین دانش‌آموزان اردبیلی (۱۳۹۸/۶/۳۰)

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با مشارکت خیران اردبیلی برای تمامی ۶۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کیف مدرسه و لوازم‌التحریر مناسب تهیه و در آستانه بازگشایی مدارس در بین آن‌ها توزیع شده است.

کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت در اردبیل (۱۳۹۸/۶/۳۰)

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: تعداد ۹ رأس لاشه گاوی فاسد و غیربهداشتی با وزن ۱۵۹۰ کیلوگرم با هماهنگی مراجع قضایی اردبیل و با حضور به‌موقع بازرسان بهداشتی دامپزشکی از یکی از سردخانه‌های استان کشف و معدوم شد.

رزمنده‌ای که با اهدای عضو به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید (۱۳۹۸/۶/۲۷)

مسؤول فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: چهاردهمین مورد مرگ مغزی استان اردبیل مربوط به رزمنده‌ سرافراز دوران دفاع مقدس به نام عبدالله کارگر از پارس‌آباد بود که برای اهداء عضو به تهران اعزام شد و به پنج نفر زندگی دوباره بخشید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: