کد خبر: ۱۰۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس قول داد که آرزوی دو هم استانی خود را به زودی و با شروع تمرینات تیمش برآورده کند

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس قول داد که آرزوی دو هم استانی خود را به زودی و با شروع تمرینات تیمش برآورده کند

قول علیرضا بیرانوند به 2 شرکت کننده عصر جدید

شب گذشته در برنامه پخش شده عصر جدید، دو جوان اهل نورآباد دلفان استان لرستان علی رغم معلولیتی که داشتند، اما توانستند سالن و داوران این برنامه را به وجد بیاورند.

احمد و یدالله در قسمتی از صحبت‌های خود از آرزوهایشان صحبت کردند و گفتند دوست دارند تا هم‌استانی خود را از نزدیک ببینند و به او پنالتی بزنند. احمد همچنین آرزو کرد که کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند و یدالله دوست داشت که با امین حیایی در یک فیلم سینمایی همبازی شود.
 
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس با انتشار فیلمی از اجرای این دو هم‌استانی خود، نوشت:

احمد و یدالله عزیز، شما ثابت کردید آنچه در موفقیت مهم است خودباوری است، برای رسیدن به آن باید زحمت کشید و به توانایی خود تکیه کرد و حرف مردم نا امید نباید کوچکترین تأثیری در اراده پولادین شما داشته باشد.

از نمایش شما لذت بردم و باعث افتخار است که شما عزیزان را از نزدیک ببینم، به امید خدا بعد از شکست کرونا و اولین جلسه تمرین شما را میبینم و با هم رقابت خواهیم کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار