کد خبر: ۱۰۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ذخایر اقلام کالایی و مایحتاج عمومی در کشور خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام غذایی مورد نیاز خود نباشد؛ چرا که ذخایر کالایی به حد کافی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفتگو با خبرنگاران از ذخایر اقلام کالایی و مایحتاج عمومی در کشور خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام غذایی مورد نیاز خود نباشد؛ چرا که ذخایر کالایی به حد کافی بوده و هست.

رحمانی تصریح کرد: چون سال گذشته تولید کشور رونق خوبی داشت و در این ایام که واحدهای تولید کننده اقلام ضروری و همچنین بهداشتی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی فعال هستند؛ لذا در تامین کالا هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: با تمهیدات اتحاذ شده واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام ضروری مردم، همچون فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها و...، هیچگونه محدودیت فعالیتی نخواهند داشت و دایر خواهند بود.

رحمانی اجرای طرح اعمال محدودیت فعالیت صنوف غیر ضرور را گامی مثبت در کنترل، شیوع و انتقال بیماری کرونا در سطح کشور دانست و از واحدهای صنفی موجود در سطح کشور خواست تا همکاری لازم را با مسئولان ذیربط داشته باشند.

انتهای پیام/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار