کد خبر: ۱۰۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار حمایت از واحدهای تولیدی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال، با برهم زنندگان نظم اقتصادی استان هم برخورد جدی قضایی صورت گرفته که نمونه آن پرونده ۲هزار میلیارد دلاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با حمایت کمیته قضایی به چرخه تولید بازگشته و برای ده‌ها نفر از جوانان بیکار زمینه اشتغال فراهم شد که در کنار این حمایت، با برهم زنندگان نظم اقتصادی استان هم برخورد جدی قضایی صورت گرفته که نمونه آن پرونده ۲هزار میلیارد دلاری است که با حمایت اداره کل اطلاعات به نتیجه خوبی رسید.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی در جامعه، با هرگونه احتکار و گران‌فروشی مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم برخورد جدی شده و این اقلام در داروخانه ها و مراکز عرضه بدون محدودیت عرضه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اعمال محدودیت برای حضور تفرجگاه‌های استان، تصریح کرد: برای مقابله با اشاعه و همه‌گیری ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی برای حضور در مناطق گردشگری و تفریحی استان اردبیل اعمال شده و با  معدود افرادی که قانون را زیر پا گذاشته و با تعدی به حقوق دیگران، جان هموطنان را مورد تهدید قرار دهند و برای مردم دردسرساز باشند برخورد قضایی می‌شود.

عتباتی همچنین با اشاره به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک از جمله راه‌اندازی خط تولید ماسک N۹۵ و مواد ضد عفونی برای حفاظت از جان مردم و رزمندگان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: حتی برخی از تولیدات نخبگان جوان اردبیلی از جمله ربات پرستار، از سوی استان‌های مختلف درخواست تولید شده است.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، حمایت از تولید، برخورد با مفسدان اقتصادی و مبارزه با قاچاق از مؤلفه‌های جهش تولید در استان است که با قوت و قدرت این سه مؤلفه را در سال جدید پیگیری خواهیم کرد و از بانک‌های عامل خواستاریم پای کار بیایند و بیش از پیش در خدمت چرخه تولید قرار گیرند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۱۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار