کد خبر: ۱۰۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی مطرح کرد:
مشهد ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در خراسان رضوی از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه جاری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری اظهار کرد: با پیشنهاد ستاد ملی مقابله با کرونا کشور و تأیید ریاست محترم جمهوری، طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری در استان از بامداد روز جمعه مورخ هشتم فروردین ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۵ فروردین جاری ادامه یافته و تمدید آن منوط به تاییدیه مجدد ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی افزود: بر اساس این طرح کلیه سفرها ممنوع اعلام شده و ورود به شهرها به استثنای ساکنان برای افراد غیر بومی ممنوع است، همچنین تمام اصناف غیر ضروری تعطیل شده و اصناف خدمات رسان مستثنی می‌گردند.

وی ادامه داد: اصناف و مشاغل در سه گروه؛ مشاغل و اماکنی که باید تعطیل شوند، اماکن و مشاغلی که با محدودیت فعالیت می‌نمایند و مشاغل و اماکنی که نباید تعطیل شوند، تقسیم بندی شده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در ترددهای بین شهری کدملی، پلاک خودرو و بیمه افراد ملاک شناسایی است و هرگونه تردد غیر مرتبط مسافرتی موضوع تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه تعلق می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار