کد خبر: ۱۰۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
این روزها با تغییر و تحول مدیریتی در شهرداری سی‌سخت این دستگاه خدمات‌رسان شهری روح و جانی دوباره به شهر تزریق شده است.

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی- شهرداری شهر سی‌سخت همان شهرداری است که تا همین چندی پیش تیتر اول رسانه‌های استان شده بود شهری که بر اثر انباشت زباله حال و روز خوشی نداشت.

این روزها با تغییر و تحول مدیریتی در این دستگاه خدمات‌رسان شهری روح و جانی دوباره به شهر تزریق شده است و کارکنان شهرداری با محوریت علی فرد شهردار جدید خود کمر همت بسته تا مشکلات شهر را برطرف کنند.

به گزارش  فارس، عقربه‌های ساعت 12 شب را نشان می‌داد که برای سرکشی از ایستگاه غربالگری به ورودی شهر سی‌سخت رفتیم که در آن موقع از شب و با سردی هوا و ترسی که از کرونا وجود دارد متوجه حضور شهردار شدیم که با ملایمت و مهربانی در حال صحبت با اعضای ایستگاه بود.

شهردار می‌گفت: خیلی نگران شما هستم که به این ویروس آلوده نشوید خیلی از شما تشکر می‌کنم که با جان و دل در حال خدمت به همشهریانتان هستید. 

از شهردار می‌پرسیم چرا زندگی آرام و راحت خود را در تهران رها کردید و به شهرداری  تقریبا ورشکسته سی‌سخت آمدید؟

شهردار می‌گوید شرایط شغلی بسیار خوبی در قرارگاه خاتم الانبیاء داشتم ولی به محض اینکه در تهران با شورای شهر سی سخت برخورد کردم و از زبان آن‌ها مشکلات را شنیدم بر خودم واجب دانستم به سی سخت بیایم و به لطف خدا و همکاری خود مجموعه شهرداری سی سخت آمدم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم اینجا آمده‌ام تا کار کنیم نه اینکه پشت میز بنشینم.

این روزها روزهای سخت کرونایی است به شهردار گفتیم چه توصیه‌ای به آن‌هایی دارید که قصد سفر به سی‌سخت دارند؟

فرد می‌گوید توصیه می کنم که دوستان عزیز حاضر در ایستگاه با رعایت اصول اخلاق و فرهنگ و ادب با میهمانان برخورد کنند و با احترام از آنها بخواهند که به شهر ما سفر نکنند چرا که این بیماری شیوع پیدا کرده و در حال گسترش است و علی‌رغم اینکه مردم شهر سی‌سخت مردمی میهمان نواز هستند ولی در شرایط کنونی از پذیرش آنها معذوریم چرا که هم تمامی مراکز تفریحی و اقامتی ما تعطیل است هم رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، پس به هیچ مسافری خدمات داده نمی‌شود.

 

 

شهردار به این سوال ما پاسخ می‌دهد از هنگام شیوع ویروس کرونا شهرداری چه اقداماتی برای مقابله انجام داده است؟

فرد می‌گوید شهر سی‌سخت اولین شهری در استان  بود که در همان روزهای اول برای مقابله با کرونا با برنامه‌های خاص شروع به کار کردند و در اینجا بود که شهرداری با حمایت فرماندار، دادستان، نیروهای مردمی، شبکه بهداشت شروع به محلول پاشی و ضد عفونی تمام معابر اصلی و اماکن پر رفت و آمد کرد.

با تشکیل ستادی تحت عنوان ستاد ضربتی مبارزه با کرونا  که شامل، دادستان شهرستان دنا، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، هلال احمر، نیروهای مردمی با حمایت کامل شهرداری،کار خود را برای مبارزه با کرونا  شروع کرد و با برپایی ایستگاه غربالگری در هر دو ورودی شهر اقدامات جدی آغاز شد.

 

 

شهردار به این سوال هم پاسخ می‌دهد که مردم چگونه همکاری می‌کنند؟

مردم در تعیین سرنوشت شهرشان خیلی اثرگذار هستند و از همان روز اول با تشکیل ستاد مردمی پا به پای ستاد ضربتی مبارزه با کرونا در کنار ما و شبکه بهداشت و درمان هستند، در بحث تعطیلی بازار هم سنگ تمام گذاشتند، از رفت و آمدهای بی‌مورد هم خودداری کردند و برای سلامتی خود و خانواده و هموطنان در خانه‌ها ماندند که جای بسی خوشحالی است.

به گزارش فارس اکنون همدلی و همکاری در بین کارکنان شهرداری سی‌سخت جاری و ساری است است و به گفته کارکنان مجموعه شهرداری در یک فضای دوستانه اما قانون مند در کنار همدیگر در حال کار و تلاش برای پیشرفت شهر سی‌سخت هستند. 

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار