کد خبر: ۱۰۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
دندانپزشک بابلی گفت: وظیفه انسانی خود دانستم به ستاد مبارزه مردمی با کرونا در بابل که توسط همسرم راه‌اندازی شد کمک کنم و مبلغ 100 میلیون تومان به این ستاد هدیه کردم.

دکتر میترا بهراد جراح دندانپزشک و همسرش دکتر مهرداد ساروی پزشک فوق تخصص قلب بیمارستان روحانی بابل و دانشگاه علوم دانشیار قلب که یکی از افراد فعال در تشکیل ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا در بابل است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: به همراه همسرم برای کمک به مردم شهرم در مقابله با ویروس کرونا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: در پی جدی شدن شیوع ویروس کرونا در بابل، همسرم به همراه سه نفر از خیران بابل با تشکیل ستاد مردمی تشکیل با حضور مسؤولان حساب بانکی برای جمع آوری کمک‌ها افتتاح کردند و شماره کارت را برای دریافت کمک‌های مردمی در اختیار مردم قرار دادند.

بهراد تصریح کرد:‌ دکتر ساروی و تیم خیران اقدام به تهیه و توزیع لوازم پزشکی و بهداشتی از محل کمک‌های مردمی، رفع آلودگی نان و گنجاندن مواد مغذی در وعده غذایی پرسنل و بیماران، کمک به تقویت روحیه پرسنل در خط مقدم مبارزه و کمک به تقویت روحیه پرسنل در خط مقدم مبارزه کردند. 

این دندانپزشک خاطرنشان کرد: من وظیفه انسانی خود دانستم به ستاد مبارزه مردمی با کرونا کمک کنم در این خصوص مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به این ستاد هدیه کردم تا شاهد کم شدن مشکلات و روزهای خوب خلاصی از این ویروس باشم.
 
وی در پایان گفت: در حال حاضر این ستاد در بابل فعال بوده و مورد حمایت مردم نوعدوست این شهرستان قرار می‌گیرد، مشکل حال حاضر فعالان در این عرصه پیدا کردن وسایل مورد نیاز در مقابله با این ویروس است که امیدواریم رفع شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار