کد خبر: ۱۰۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
بانک ملی ایران از جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی که یکی از فراگیرترین رویداد علمی کشور در سطح دانش آموزان، اولیا و کادر آموزشی و اجرایی مدارس می باشد حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره با هدف شناسايی، پرورش، شکوفايی استعدادها، ارزش بخشيدن به دستاوردهای علمی دانش‌آموزان و هدايت به سمت کارآفرينی و ارائه و اجرای ایده های طیف وسیعی از ایرانیان داخل و خارج از کشور در دوره اول و دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و دانش آموزان مدارس استثنایی و نیز تمام اولیا و مربیان (کادر آموزشی و اجرایی مدارس) کشور برگزار می شود و کانون جوانه های بانک ملی ایران با توجه به حوزه کاری خود که کودکان و نوجوانان را در بر می گیرد حامی و پشتیبان این جشنواره می باشد.
با توجه به شرایط کنونی کشور و ضرورت قرنطینه و در خانه ماندن به علت ویروس کرونا علاقمندان می توانند با شرکت در جشنواره خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی و کمپین #خلاقیت-قرنطینه-نیست، از آموزش های اصیل مهارت های تفکر و لذت ایده پردازی در مسیرکارآفرینی و بهبود شرایط اجتماعی نیز بهره مند شوند.
گفتنی است این جشنواره با مجوز معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار می گردد و دبیرخانه جشنواره در پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت واحد دختران اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری مستقر است.
علاقمندان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره، شرایط شرکت و محور ایده ها به آدرس stideas-src.medu.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.
همیچنین از طریق سایت آموزشی به آدرس stideas.ir و یا شبکه‌های اجتماعی به آدرس @stideas و یا #خلاقیت قرنطینه نیست #جشنواره خلاقیت نوآوری کارآفرینی #پژوهش سرای بصیرت #خلاقیت #نوآوری #کارآفرینی اخبار و اطلاعات را دنبال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: