کد خبر: ۱۰۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
مهر خبر می دهد؛
شاخص کل بورس امروز(یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹) در رقم ۵۴۵ هزار و ۶۶۱ واحد ایستاد و توانست رکورد جدیدی در بازار سرمایه به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز با دستیابی به رکورد ۵۴۵ هزار و ۶۶۱ واحد، توانست برای نخستین بار رکورد جدیدی در بازار سرمایه ثبت کند.

میزان رشد شاخص در معاملات امروز یمشنبه ۱۰ فروردین بازار سرمایه، ۱۳ هزار و ۱۳۶ واحد بود که نسبت به معاملات روز گذشته رشد ۲.۴۷ درصدی را رقم بزند.

تعداد سهام خرید و فروش شده در معاملات امروز بورس تهران، ۱ میلیون و۱۴۳ هزار و ۹۸۵ سهم و ارزش کل معاملات بورس تهران نیز ۶ هزار و ۱۰ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان بود.

در فرابورس نیز ۷۴۹ هزار و ۷۰۴ سهم معامله شد که ارزش کل معاملات امروز فرابورس ۳ هزار و ۶۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان بود.

اگرچه معاملات خرد سهام در بازار سرمایه امروز ۸ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما ارزش پول حقیقی وارد شده به بازار امروز، ۵۵۶ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

از اتفاقات عجیب دیگر امروز بازار سرمایه نیز تفاوت فاحش ارزش صف خرید با صف فروش بود به گونه‌ای که ارزش صف خرید در پایان معاملات امروز، ۲ هزار و ۶۷ میلیارد تومان و ارزش ثف فروش، ۳۴.۵ میلیارد تومان بود که نشان دهنده عطش عجیب معامله گران به خرید سهم در معاملات امروز بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار