کد خبر: ۱۰۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد
اصفهان - فرمانده انتظامی استان از کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و پلمب۲۰ محل احتکار اقلام بهداشتی از ابتدای سال جاری در اصفهان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در این خصوص اظهار داشت: از زمانی که موضوع شیوع بیماری کرونا مشخص شد دستورالعمل برخورد با محتکران اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده ابلاغ و اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص نیروی انتظامی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا هم حمایت های لازم را می کند بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با همکاری ادراه کل تعزیزات حکومتی، اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی از اماکن مختلفی بازرسی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمب بیش از ۳۰۰ اماکن متخلف مانند رستوران ها، چایخانه ها، تالارها و کافی شاپ به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی بیان داشت: همچنین ۲۰ مکان نیز که اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در بازرسی از آنها کشف شد پلمب شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف، شیلد محافظ صورت و دیگر اقلام از ابتدای امسال تاکنون، اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ۹۴ فرد متخلف و محتکر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح های مقابله ای پلیس با محتکران و مالکان اماکنی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند با شدت تداوم دارد و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار