کد خبر: ۱۰۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
لیندا لوساردی مدل و بازیگر 61 ساله انگلیسی به کرونا مبتلا شده است

لیندا لوساردی مدل و بازیگر 61 ساله انگلیسی به کرونا مبتلا شده است

درخواست همسر مدل معروف پس از ابتلا به کرونا

ویروس کرونا بدون تفاوت قائل شدن در میان مردم، به آنها حمله می کند. ابتلا به این بیماری بین افراد عمومی و مشاهیر برابر است و پس از آلوده شدن پرنس چارلز و شاهزاده آلبرت پرنس موناکو، حالا بازیگر و مدل انگلیسی لیندا لوساردی به آن گرفتار شده است، اما آیا او به تازگی به این بیماری مبتلا شده و یا مدت ابتلای او طولانی بوده است؟

لیندا لوساردی ۶۱ ساله، بازیگر و مدل لباس جمعه گذشته به بیمارستان منتقل شد و گزارش شد که وی به بیماری کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) آلوده شده است. همسرش ۵۱ ساله او سام کین اظهار داشت که کرونا در بدن لیندا پیشرفت کرده و او در آستانه مرگ است و شفای او دور از ذهن به نظر می‌رسد.

برای او دعا کنید!

سام کین که خود نیز به کرونا مبتلا شده گفت: امروز هیچ تغییر واقعی در شرایط لیندا وجود ندارد، می‌ترسم، اوضاع مثل شب گذشته است، افکار، عشق، و دعاهای خود را برای او بفرستید. او در حال حاضر نیاز به دعا و کمک شما دارد، او می‌جنگد و برنده خواهد شد، متشکرم برای پیامهای شگفت انگیز و مهربانانه شما ... با عشق فراوان، سام.

سام کین از مردم انگلیس خواست تا ویروس کرونا را جدی بگیرند و مراقبت‌های بهداشتی مانند ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده را استفاده کنند و در قرنطینه خانگی بمانند، و به جداسازی اجتماعی و قطع ارتباط مستقیم براساس دستورالعمل های رسمی بهداشتی احترام بگذارند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir


برچسب ها: ویروس کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار