کد خبر: ۱۰۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از شناسایی36 مبتلای جدید به کرونا در استان خبر داد و گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده، تا ظهر یازدهم فروردین، ۳۳۷ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی اظهار کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده، تا ظهر یازدهم فروردین، ۳۳۷ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و متأسفانه ۲ نفر به آمار فوتی‌های استان افزوده شد و درمجموع ۳۶ نفر در استان براثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وی اظهار کرد: در شهرستان‌های بجنورد ۱۶۰ نفر، شیروان ۲۸ نفر، فاروج ۱۹ نفر، مانه و سملقان ۱۷ نفر، جاجرم ۱۶ نفر، گرمه ۱۷ نفر، راز و جرگلان ۶ نفر و اسفراین ۷۴ نفر به‌طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷۳ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

وی افزود: آزمایش ۴۳۸ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش‌شده است و هم‌اکنون ۱۵۷ بیمار مشکوک به ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند.

هاشمی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی استان مورد تب سنجی و غربالگری قرارگرفته‌اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار