کد خبر: ۱۰۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
سرپرست شهرداری زنجان گفت: طبق مصوبه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا و هماهنگی انجام شده با پلیس راهور در روز طبیعت ۱۳ فروردین ماه پلاک خودروها در مبادی و خروجی شهر و همچنین معابر داخلی شهر از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کنترل می‌شود و در صورت تردد چندین باره خودروها به منزله تردد غیر ضروری ثبت و مشمول اعمال قانون ۵ میلیون ریالی خواهد شد.

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در روز طبیعت خروج از شهر و شروع مسافرت ممنوع است، اظهار کرد : بازگشت خودروها به شهر مبدا با پلاک‌هایی به غیر از پلاک زنجان بلامانع بوده، ولی در طول سفر حق ورود و توقف در شهرهای میانی را نخواهند داشت.

سرپرست شهرداری زنجان گفت: طبق مصوبه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا و هماهنگی انجام شده با پلیس راهور در روز طبیعت ۱۳ فروردین ماه پلاک خودروها در مبادی و خروجی شهر و همچنین معابر داخلی شهر از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کنترل می‌شود و در صورت  تردد چندین باره خودروها به منزله تردد غیر ضروری ثبت و مشمول اعمال قانون ۵ میلیون ریالی خواهد شد.

وی ادامه داد :ورود خودروها با پلاک‌های به غیر از پلاک زنجان به داخل شهر فقط در صورت احراز کد ملی یا بیمه نامه صادر شده از زنجان مقدور خواهد بود.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار