کد خبر: ۱۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
سهامداران شرکت‌های لعابیران، تولیدی چدن‌سازان و بیمه دانا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس ایران، زرین معدن آسیا و توکاریل نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 2هزار و 12واحدی  به کار خود پایان داد و تعداد 7میلیارد و 926میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 5628میلیارد تومان در یک میلیون و 99هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لعابیران، تولیدی چدن‌سازان و بیمه دانا امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سالمین، سرمایه‌گذاری شفادارو و دوده صنعتی پارس بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2452میلیون ورقه به‌ارزش 2728میلیارد تومان در 649هزار نوبت، آیفکس 1.4واحد رشد کرد و در ارتفاع 7020واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، زرین معدن آسیا و توکاریل بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های صنعت روی زنگان، سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار