کد خبر: ۱۰۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
پيام تبريک مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدنى به مناسبت فرارسيدن اعياد سراسر فرخنده شعبانيه.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور؛ دکتر علي جباري طي پيامي فرا رسيدن اعياد سراسر فرخنده شعبانيه را تبريک و تهنيت گفتند.
متن پيام به اين شرح است :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
ماه مبارک شعبان المعظم منسوب به پيامبر رحمت و مهرباني، حضرت محمد مصطفي (ص) از راه رسيد. ماهي که آغازين روزهاي آن با ولادت سرور و سالار شهيدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدا... الحسين (ع)، اسوه ايثار و از خودگذشتگي، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ميلاد حضرت امام سجاد (ع) مظهر خضوع، تواضع، تفکر و تقوا همراه است و در ميانه اين ماه زادروز خورشيد عالمتاب، اميد رهايي، رستگاري و اسوه عدالت گستري است. حجت و برهان مهرباني خداوند به انسانها که تجسم آن در آخرين سلاله نور هدايت از خاندان ولايت، حضرت ولي عصر (عج) تجلي خواهد يافت تا تعالي و تکامل هستي را معنا بخشد.
اينجانب، ضمن ابراز همدردي و کوشش در جهت کاهش آلام هموطنان آسيب ديده از سيل اخير در برخي استانهاي کشور که همچنان با قهر طبيعت صبورانه استادگي کرده اند و همچنين خانوادههاي قربانيان ويروس کرونا، با گراميداشت ياد شهداي عظيم الشأن و ارج نهادن به مقام پاسداران، جانبازان عزيز ميهن اسلامي به ويژه ايثارگران صندوق تأمين خسارتهاي بدني و صنعت بيمه کشور، اعياد سراسر فرخنده شعبانيه را به همه شيعيان جهان، کارکنان خدوم اين صندوق و صنعت بيمه کشور و خانواده محترم اين عزيزان تبريک و تهنيت عرض نموده و از خداوند سبحان آرزوي عافيت جامعه و توفيق بهره مندي از چشمه جوشان معرفت اهل بيت (ع) را مسئلت مي نمايم.
علي جباري
مديرعامل صندوق تأمين خسارتهاي بدني

نام:
ایمیل:
* نظر: