کد خبر: ۱۰۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد؛
محسن شیخی علیزاده گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز همچنین با همکاری خیرین دو هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش لاتکس و پد الکل را مهیا و بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و نیازمندان توزیع کردند.

توزیع 2500 بسته بهداشتی بین کودکان کار و نیازمندان اهوازی

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «محسن شیخی علیزاده» رئیس جمعیت هلال احمر اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر اهواز پس از ورود کرونا به کشور در قالب فضای مجازی و توزیع بروشور فعالیت خوبی داشته است.

وی افزود: با توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا در سطح شهر اهواز نسبت به برپایی تعداد ۱۰ چادر در ۱۰ نقطه شلوغ و پرتردد شهر اقدام کردیم که مهم‌ترین وظیفه این جوانان آموزش‌های عمومی مختلف از جمله نحوه شستشو و ضدعفونی دست‌ها، منازل و همچنین راه‌های پیشگیری از این بیماری، نحوه پوشیدن دستکش و بستن ماسک را به مردم ارائه می‌کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز تصریح کرد: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع و اینکه شهر خلوت و بیشتر مغازه‌ها تعطیل شده است و همچنین از تردد مردم به خیابان‌های اصلی جلوگیری شد، در ورودی‌های شهر امدادگران هلال احمر اهواز طرح‌های «غربالگری» و «تب سنجی» را اجرا کردند که در قالب چهار اکیپ در کنار ارتش به صورت داوطلبانه حضور فعال دارند.

علیزاده یادآور شد: داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز همچنین با همکاری خیرین دو هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش لاتکس و پد الکل را مهیا و بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و نیازمندان توزیع کردند.

وی اضافه کرد: همچنین خانه‌های هلال وابسته به جمعیت هلال احمر اهواز مثل خانه هلال زرگان روزانه تعداد ۵۰۰ عدد ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع می‌کنند و اکنون نیز در حال تولید گان و لباس پوشش کامل برای نیروهایی هستند که مستقیم با مردم سر و کار دارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: