کد خبر: ۱۰۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
دادستان دنا دستور داد تمامی راه‌های منتهی به مناطق گردشگری در سطح شهرستان دنا مسدود شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، مردم برای روز 13 به در برنامه‌ریزی نکنند و در خانه بمانند این حرف همه دلسوزان و مسوولان و البته سربازان خط اول مبارزه با کرونا در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش فارس؛ دادستان شهرستان دنا به بخشدار مرکزی و بخشدار پاتاوه دستور داد تمامی راه‌های منتهی به مناطق گردشگری در شهرستان دنا را برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و شیوع کرونا با حضور نماینده دادستان  مسدود کنند.

در حکم دادستان آمده است: 

از آنجا که  حفظ و‌ صیانت از بهداشت و سلامت مردم و برطرف نمودن بسترها و زمینه‌های خطرساز برای آنان از بدیهی ترین حقوق ملت و  به تبع از مهمترین  تکالیف هر شخص مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده توجها به شیوع ویروس کرونا و خطرات بالقوه  متوجه جان و مال مردم با التفات به اینکه حسب موازین علمی و پزشکی تجمع مردم در یک مکان از موجبات جدی سرایت و واگیری این بیماری به عده کثیری می‌باشد با توجه به اینکه عرف مردم روز سیزده فروردین را بیرون از خانه و در طبیعت سپری می‌کنند و این امر در وضعیت کنونی زمینه ساز شیوع بیماری و گرفتار شدن عده زیادی از مردم عزیزمان به این بیماری  میگردد ضروری است.

۱.از ورود هر گونه مسافر به روستاها جلوگیری گردد.

۲.کلیه مکان های تفریحی از جمله (منطقه گردشگری گوه گل ،دشتک ،شب لیز ،کره ،)وسایر مناطقی  که محل تجمع مردم هست تا اطلاع ثانوی مسدود  و به اطلاع وعمومی برسد کلیه واحدهای انتظامی  همکاری لازم و مقتضی را معمول می‌دارند.

انتهای پیام/82009

نام:
ایمیل:
* نظر: