کد خبر: ۱۰۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
75درصد اصفهانی‌ها در خانه ماندند، حسینیه‌‌ای که علی‌رغم توصیه‌ها تعطیل نیست!، 1900 بار مزاحمت برای آتش‌نشانی اصفهان توسط جوان 24 ساله، مروری بر 10 خبر مهم سیاسی اصفهان در سال ٩٨، آیا کیت‌های چینی منجر به مرگ شدند؟؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه ۱۱ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

75درصد اصفهانی‌ها در خانه ماندند/ حضور 200 گروه پلیس برای کنترل رفت و آمد

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در اصفهان گفت: در مجموع بیش از ۷۵ هزار مورد اعمال قانون و جریمه وجود داشته است و بازهم برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فرودین با توجه به اینکه کلیه کارها تعطیل شده و هیچگونه امکان استفاده از پارک ها نیست و ممنوعیت تردد را هم ایجاد کرده‌ایم.

حسینیه‌‌ای که علی‌رغم توصیه‌ها تعطیل نیست!

حسینیه‌ بنی فاطمه اصفهان در خیابان ابن سینا با 210 شهید معروف است، این روزها حسینیه به موکب سلامت بزرگی تبدیل شده تا محل قراری برای همدلی و وحدت اقشار مختلف مردم برای مشارکت در تولید روزانه 60 هزار ماسک باشد.

1900 بار مزاحمت برای آتش‌نشانی اصفهان توسط جوان 24 ساله

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: جوانی 24 ساله از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی‌احترامی مکرر به آن‌ها می‌شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.

سیاست اصفهان در یک نگاه| مروری بر 10 خبر مهم سیاسی اصفهان در سال ٩٨

در کنار حوادث کلان بین المللی و کشوری، استان اصفهان هم سال پر خبری را حوزه های مختلف از جمله سیاست پشت سر گذاشت، تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی را در اختیارمان قرار داد تا به مرور رخدادهای سیاسی مهم اصفهان در سالی که گذشت بپردازیم.

پاسخ به یک شایعه کرونایی/ آیا کیت‌های چینی منجر به مرگ شدند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تمام اقدامات درمانی که برای بیمار انجام می‌شود، هیچ‌گونه وابستگی به نتیجه آزمایش او ندارد و مهم نیست که نتیجه آزمایش مثبت یا منفی باشد، در هر صورت اقدامات درمانی برای نجات فرد صورت می‌گیرد.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر: