کد خبر: ۱۰۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
در ادامه دو قسمت گذشته، تمرینات ساده در حالت نشسته را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دو قسمت گذشته از اهمیت پرهیز از بی تحرکی و نشستن زیاد گفتیم. در ایام تعطیلاتی که در منزل سپری می‌شود، نشستن طولانی ناخواسته اتفاق می‌افتد. در این سری گزارش‌ها، تمرینات ورزشی مفید در حالت نشسته را معرفی می‌کنیم.

این بار دست راست را بر روی قسمت داخلی زانوی راستتان قرار دهید و فشار و نیرویی به سمت بیرون وارد کنید. طوری که فشار در جهت دوری پای راست از چپ باشد. در هنگام وارد شدن فشار، با پای راست خود در جهت خلاف با این نیرو مخالفت کنید.

پس از این که احساس خستگی کردید، این حرکت را با پای دیگر امتحان کنید.

دست راست را بر روی زانوی راست قرار دهید. تا جایی که توان دارید زانو را به سمت پایین فشرده کنید تا در زانو کشش ایجاد شود. این حرکت را روی زانوی چپ هم تکرار کنید. در ادامه دو ست، می‌توانید یک ست را هم به طور هم زمان انجام دهید.

با دست چپ، مچ دست راست را گرفته و در جهت مخالف بکشید، این کار را با تعویض دست، تکرار کنید.

در حالی که روی صندلی نشسته اید، لبه صندلی را با دستانتان بگیرید، به طوری که ظاهرا می‌خواهید صندلی را بلند کنید، به سمت بالا به آن نیرو وارد کنید.

هر دو دست خود را روی میز گذاشته، یک دست را مشت کرده و به طور عمود بر روی کف دست دیگر فشرده کنید، با هر دو دست در جهت مخالف به دست دیگر نیرو وارد کنید.

بر روی صندلی بنشینید، دست‌ها پایین ببرید. کف دست‌ها روی هم گذاشته و بهم فشرده کنید. این حرکت را در حالتی که انگشتان دست به سمت بالا هستند هم تکرار کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پزشکی ورزشی ، نوروز 99
نام:
ایمیل:
* نظر: