کد خبر: ۱۰۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
فرمانده انتظامی نهاوند:
ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طی سه روز گذشته تعداد ۲۰۳ خودروی غیربومی در نهاوند شناسایی و برای هرکدام از آنان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

سرهنگ شااحمد ساکی بیان کرد: پلیس نهاوند با تشکیل چند اکیپ مشترک انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ابتدای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های ترافیکی را در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و همچنین در خیابان های اصلی و فرعی شهر اعمال کرده است.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه های قبلی به رانندگان غیربومی و ممانعت از ورود آنان به داخل شهرستان، گشت های فعال مشترک راهور در داخل شهر نیز خودروهای غیر بومی را شناسایی و اعمال قانون می کنند.

ساکی تصریح کرد: در این راستا طی سه روز گذشته تعداد ۲۰۳ خودروی غیربومی و غیرساکن در سطح شهرستان شناسایی و برای هرکدام از آنان قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه این رویه همچنان با جدیت در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد و تا پایان طرح نیز ادامه خواهد داشت، هشدار داد: در صورت مشاهده مجدد این خودروها در سطح شهرستان بلافاصله خودرو به مدت یک ماه توقیف خواهد شد   همچنین به محض رویت خودروهای فاقد پلاک نیز خودرو متوقف و برابر قانون برخورد قاطع صورت می پذیرد.

کشف ۲.۵کیلوگرم تریاک در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه از کشف دو و نیم کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس شهرستان به صورت مستمر موضوع برخورد قاطع با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا طرح های انتظامی و عملیاتی لازم تدوین شده و با بکارگیری امکانات و ظرفیت های سازمانی توسط یگان های انتظامی به ویژه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اجرایی می شود.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات فنی و قانونی دو نفر متهم با هویت معلوم که در یکی از مناطق شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کرد.

ساکی اضافه کرد: در این زمینه تیم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی فنی از محل فعالیت آنان مقدار تقریبی دو و نیم کیلوگرم تریاک و مشتقات آن را کشف کرده و دو نفر متهم دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی ارجاع داده شده است، به شهروندان توصیه کرد که می توانند از طریق تلفن تماس ۱۱۰ هرگونه فعالیت های مشابه در نقاط محتلف شهر و محلات را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: