کد خبر: ۱۰۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
دكتر برات كريمي، مديرعامل بانك دي به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعايت فاصله اجتماعي بر استفاده هر چه بیشتر مشتریان از خدمات غیر حضوری این بانک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانك دي، كريمي با اشاره به آمادگی زیرساخت‌های لازم برای استفاده مشتریان از سامانه‌های غیر حضوری از هم وطنان عزيز خواست در راستاي صيانت از سلامت خود و همكاران نظام بانكي تا حد امكان از مراجعه حضوري به شعب بانك اجتناب كنند.
مديرعامل بانك دي با اشاره به اين كه همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی هموطنان هستند،گفت:مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و یا مرکز ارتباط با دي پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
وي، بانک‌ها را با استناد به تحقيقات انجام شده یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا دانست و افزود:بانك دي از آغاز شيوع ويروس كرونا در كشور برای كمك به قطع زنجيره انتقال ويروس و حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، ارتقا و آمادگی کامل زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری الكترونيك این بانک مانند اينترنت بانك و همراه بانك را در دستور كار قرارداده است.
كريمي همچنين با اشاره به فعال بودن و پاسخگويي ٢٤ ساعته مركز ارتباط با دي گفت: مشتريان مي توانند به جاي مراجعه حضوري با برقراري ارتباط با كارشناسان اين مركز از طريق شماره تماس ٢٨٩٣٠مسائل و امور بانكي خود را پيگيري كنند.
مديرعامل بانك دي توجه به رعايت فاصله اجتماعي و كمك به قطع زنجيره انتقال ويروس را مهم ترين مسئوليت اجتماعي افراد جامعه در شرايط كنوني برشمرد و گفت: بانك دي تلاش كرده است با ارائه خدمات الكترونيك و پاسخگويي دقيق و سريع، آسودگي خاطر مشتريان را در حوزه مربوط به امور بانكي فراهم آورد و اميد است با استفاده بيشتر مردم از خدمات بانكداري الكترونيك و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، شاهد بهبود شرايط و ريشه كن شدن اين ويروس منحوس در كشور باشيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: