کد خبر: ۱۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیشنهاد می شود ساختار برنامه ریزی و حمایتی دولت و وزارت ارشاد بر روی "روزنامه نگاری آنلاین و حمایت از فعالان این حوزه " در دستور کار قرار گیرد.

سمانه سالاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیشنهاد می شود ساختار برنامه ریزی و حمایتی دولت و وزارت ارشاد بر روی "روزنامه نگاری آنلاین و حمایت از فعالین این حوزه " در دستور کار قرار گرفته تا از بیکاری خبرنگاران و کارکنان رسانه ای که در همه مواقع بحرانی و غیربحرانی و بدون چشم داشت و بی ادعا در خط مقدم اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و رابط بین افکار عمومی و حاکمیت هستند جلوگیری شود.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و در خراسان جنوبی خانه مطبوعات خراسان جنوبی متشکل از جامعه رسانه های رسمی فعال استان، این روزها به حکم وظیفه، دوشادوش مدیران اجرایی استان، سهم خود را در آگاهی بخشی جامعه ایفا می کند و در انتشار اخبار درست و اطلاعات متقن از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

مدیرعامل خانه مطبوعات  و رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: در این برهه از زمان، جامعه رسانه ای استان، بر اساس رسالت خود، از همه توان برای همراهی و همکاری با مدیران استان و خادمین حوزه سلامت استفاده کرده با تمام ظرفیت در کنار آحاد افراد جامعه به خدمتگزاری می پردازند.

سالاری تصریح کرد: در این راستا با توجه به فعالیت چشمگیر و خالصانه اصحاب رسانه و خبرنگاران خراسان جنوبی در همه شرایط بحرانی و غیربحرانی بدون هیچ گونه چشم داشتی، پیشنهاد می شود دولت و وزارت ارشاد ضمن هماهنگی با سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی و همچنین در قالب بسته های حمایتی، تدابیر اساسی برای حمایت از خبرنگاران و فعالین این حوزه را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد می شود ساختار برنامه ریزی و حمایتی دولت و وزارت ارشاد بر روی "روزنامه نگاری آنلاین و حمایت از فعالان این حوزه " در دستور کار قرار گرفته تا از بیکاری خبرنگاران و کارکنان رسانه ای که در همه مواقع بحرانی و غیربحرانی و بدون چشم داشت و بی ادعا در خط مقدم اطلاع رسانی،  آگاهی بخشی و رابط بین افکار عمومی و حاکمیت هستند جلوگیری شود.

 انتهای پیام/255/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار